Αρχικη ΚΟΣΜΟΣ IDC: Αύξηση 23.1% στις πωλήσεις Smartphones
idc-2nd-quarter-results-in2mobile-featured-image-4

IDC: Αύξηση 23.1% στις πωλήσεις Smartphones

απο Kostas Gliatiotis

Η IDC δημοσιεύσε τα αποτελέσματα της για το δεύτερο τρίμηνο του 2014 με μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

Το σημαντικότερο από αυτά είναι η σημαντική αύξηση στις πωλήσεις Smartphones σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2013, αύξηση που άγγιξε το 23.1% . Σε αριθμούς αυτό μεταφράζεται σε 295.3 εκατομμύρια Smartphones μέσα σε μόλις τρείς μήνες. Σύμφωνα με την IDC η αύξηση αυτή οφείλεται στη ζήτηση για φορητές συσκευές με επιπλέον δυνατότητες όπως τα Smartphones αλλά και η σημαντική αύξηση στη διαθεσιμότητα συσκευών με χαμηλή τιμή αγοράς. Μάλιστα σύμφωνα πάντα με την ίδια, η τάση αυτή θα συνεχιστεί και το επόμενο τρίμηνο του έτους, ενώ το τρίτο τρίμηνο του 2014 οι πωλήσεις αναμένεται να φτάσουν τα 300 εκατομμύρια συσκευές παγκοσμίως.

Για τη Samsung η IDC θεωρεί πως αντιμετώπισε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο το δεύτερο τρίμηνο του 2014 χάνοντας 7% του μεριδίου αγοράς της, παρά το ότι όπως αναφέρει έχει μια από τις μεγαλύτερες “γκάμες” συσκευών στην αγορά.

Αντίστοιχα δύσκολη ήταν η περίοδος και για την Apple, που παραδοσιακά αυτή την εποχή αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα με τους υποψήφιους αγοραστές να περιμένουν την παρουσίαση του επόμενου iPhone πριν προβούν σε κάποια αγορά. Μάλιστα σύμφωνα με την IDC η συγκεκριμένη περίοδος φέτος είναι ακόμα “χειρότερη” αφού όλοι περιμένουν από την Apple να παρουσιάσει το επόμενο iPhone με σημαντικά μεγαλύτερη οθόνη. Τέλος η IDC πιστεύει πως η πορεία των πωλήσεων της εταιρείας θα εξαρτηθεί σημαντικά από την ημερομηνία παρουσίασης αλλά και αυτή της κυκλοφορίας του επόμενου iPhone.

Η μεγαλύτερη επιτυχία στην αγορά ανήκει στην Huawei, που σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις συσκευών της σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2013. Σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με την IDC αυτό οφείλεται στην έμφαση που έδωσε η εταιρεία στο 4G ή αλλιώς LTE και κυρίως στην εγχώρια αγορά της Κίνας. Τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας της χώρας “επιδοτούν” σημαντικά την αγορά 4G συσκευών στη προσπάθεια τους να πείσουν τους χρήστες να το χρησιμοποιήσουν και η Huawei κατάφερε να εκμεταλευτεί αυτή τη πολιτική τους προσφέροντας αξιόλογες και οικονομικές συσκευές όπως το Ascend P7.

Τέλος για την LG, η IDC θεωρεί πως η εταιρεία “εκμεταλεύτηκε” τη πολύ καλή εικόνα που έχουν δημιουργήσει στην αγορά οι συσκευές της σειράς L όπως το L70 και το L90, με σημαντικές πωλήσεις σε Ευρώπη και Αμερική. Το G3 της εταιρείας, παρά το ότι έτυχε ιδιαίτερα θετικής υποδοχής από την αγορά και κυρίως στην ίδια τη Νότιο Κορέα, κυκλοφόρησε ευρέως στο τέλος του δευτέρου τριμήνου και οι πωλήσεις του αναμένεται να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στη θετική εικόνα της εταιρείας το επόμενο τρίμηνο.

Η άποψη της IDC για τους μικρούς κατασκευαστές από τη Κίνα είναι πως διαθέτουν όλες τις προυποθέσεις για να αυξήσουν ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις τους εκμεταλλεύομενοι τη χαμηλή τιμή πώλησης των συσκευών τους η ποιότητα των οποίων όμως βελτιώνεται σημαντικά.

Ταυτόχρονα θεωρεί πως για τους “γνωστούς” κατασκευαστές, μεγάλο πρόβλημα αποτελεί η επιτυχία που έχουν οι εγχώριοι κατασκευαστές σε χώρες όπως η Ινδία και η Κίνα και θεωρεί πως θα πρέπει να βελτιώσουν την εικόνα της εταιρείας τους σε αυτές εάν θέλουν να τις ανταγωνιστούν επιτυχώς.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights