Αρχικη ΚΟΣΜΟΣ Sony: Ενισχύει την εμπειρία SmartWear με νέα προϊόντα και συνεργασίες στη φετινή CES 2015
Single Lens Display Module product

Sony: Ενισχύει την εμπειρία SmartWear με νέα προϊόντα και συνεργασίες στη φετινή CES 2015

απο Kostas Gliatiotis

H Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) παρουσίασε στηCES 2015,νέα προϊόντα, συνεργασίες και εμπειρίες στην εξελισσόμενη Smart Wear σειρά της – μία κομψή εκδοχή του Smart Watch 3 από ανοξείδωτο ατσάλι, νέες συνεργασίες για την εφαρμογή Lifelog, και νέες συσκευές που φοριούνται, συμπεριλαμβανομένου ενός πρωτότυπου αδιάβροχου σετ ακουστικών με πολλαπλούς αισθητήρες, από τη Sony Corporation, σχεδιασμένου για να βελτιώνει την απόδοση και να παρέχει πληροφορίες τρεξίματος σε πραγματικό χρόνο.

«Κύρια επιδίωξή μας στην έξυπνη τεχνολογία που φοριέται είναι να παρέχουμε βάθος και ποικιλία στις εμπειρίες των χρηστών καθώς και μια μεγάλη γκάμα όμορφων, λειτουργικών προϊόντων» είπε ο Kaz Tajima, Senior Vice President, Head of UX Creative Design and Planning στη Sony Mobile Communications και συνεχίζει, «Η επέκταση του Life log – όσον αφορά το ανοικτό API και το όραμά μας για νέες ιδέες συσκευών που φοριούνται – θα επιτρέψει στους δημιουργικούς συνεργάτες μας να ενσωματώσουν τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες τους στην πλατφόρμα μας – παρέχοντας στους χρήστες μας πρόσβαση στο πλουσιότερο, και πιο ποικίλο οικοσύστημα συσκευών που φοριούνται».

 

Σχεδιάζοντας για την αρθρωτή τεχνολογία (modular technology), με το Smart Band SWR 10

06 SmartBand Jack Vartanian

Στη περυσινή CES, η Sony παρουσίασε για πρώτη φορά  το Smart Band SWR 10 – μια συσκευή που φοριέται 24/7 και πλήρως αδιάβροχη (πρότυπο IP58) παρά την εκτεθειμένη θύρα micro USB.Μια ελαφριά, διακριτική συσκευή που φοριέται και που πρώτη συμπεριέλαβε την αρθρωτή προσέγγιση της Sony– την ανεξάρτητη «κεντρική μονάδα» – επιτρέποντας στην τεχνολογία να φορεθεί σε διαφορετικά χρώματα και σχέδια ώστε να ταιριάζει σε ξεχωριστά γούστα και προσωπικότητες.

Κατά τη διάρκεια του περασμένου χρόνου, η Sony Mobile εργάστηκε με δημιουργούς και εταιρίες από το χώρο του lifestyle, της μόδας και του σχεδίου για να εξερευνήσει τους τρόπους ένδυσης, καθιερώνοντας τις συλλογές των Jack Vartanian, ALTEWAISAOME, καιTed Baker για τη Sony Smart Wear – και πιο πρόσφατα, τη δημοφιλή μάρκα γυναικείων ειδών, ROXY.

 

SmartWatch 3: Μία κομψή δημιουργική προσέγγιση από ανοξείδωτο ατσάλι

 

Μετά και τη σχετική ανακοίνωση το περασμένο φθινόπωρο σε συνεργασία με τη Google, το SmartWatch 3 είναι το “SmartWatch” τελευταίας γενιάς της Sony.

H Sony παρουσίασε τη νέα έκδοση του SmartWatch 3 από ανοξείδωτο ατσάλι, το οποίο θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως τον επόμενο μήνα.

image002

Το Smart Watch 3 από ανοξείδωτο ατσάλι συνδυάζει σύγχρονα χαρακτηριστικά με διαχρονική αισθητική σε μια συσκευή που προσφέρει κορυφαία εμφάνιση και αίσθηση. Διαθέτει οθόνη 1.6″320×320 TFT LCD Transflective για ορατότητα ακόμη και στο έντονο φως του ήλιου και είναι αδιάβροχο (πρότυπο IP68), ενώ μπορείτε να το φορτίσετε μέσω θύρας microUSB.

Για να διευρύνει περαιτέρω τη σειρά των διαθέσιμων προϊόντων που φοριούνται, η Sony αποκάλυψε επίσης το νέο SmartWatch 3 holder, που επιτρέπει σε χρήστες και συνεργάτες να προσαρμόσουν το SmartWatch 3 με οποιοδήποτε λουρί ρολογιού 24mm, διαθέσιμο από τις αρχές του 2015.

Ακόμη και χωρίς το Android smartphone σας, το SmartWatch 3 είναι ένα διασκεδαστικό και χρήσιμο αξεσουάρ με εντυπωσιακές αυτόνομες λειτουργίες – διαθέτοντας δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής, ευφυή τεχνολογία αισθητήρων καθώς και ένα μοναδικό ενσωματωμένο GPS.

SmartWatch3 colour range

Οι Golf shot και iFit είναι δύο από τις εταιρείες που ήδη δημιουργούν νέες εμπειρίες Android Wear για την αυτόνομη λειτουργία του Smart Watch 3. Από τον Ιανουάριο, κάθε χρήστης του SmartWatch 3 θα έχει αποκλειστική πρόσβαση στις πλήρεις εφαρμογές των Golfshot και iFit3 με την αγορά της συσκευής.

Η Sony ανακοίνωσε επίσης μια νέα συνεργασία με τη Virgin Atlantic– με σκοπό να εξερευνήσουν μαζί νέες πρωτοβουλίες SmartWear και να δημιουργήσουν μοναδικές λύσεις που θα αξιοποιούν τα SmartWear προϊόντα της Sony για να υποστηρίξουν τις επιχειρησιακές δραστηριότητες και να ενισχύσουν την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών της Virgin Atlantic. Περισσότερα νέα θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες.

 

Lifelog–έμπνευση μέσω γνώσης, για κάθε χρήστη Android

 

Διαθέσιμο στο Google Play Store,το Lifelog είναι η δημοφιλής Android εφαρμογή που σας βοηθάει να θέσετε τους προσωπικούς σας στόχους, να ελέγξετε την πρόοδό σας, να μάθετε περισσότερα για τον εαυτό σας και να κάνετε έξυπνες επιλογές για την υγεία σας, τη διασκέδασή σας και ακόμα περισσότερα.

Οι χρήστες έχουν πλέον πρόσβαση στο Lifelog και μέσω προγραμμάτων περιήγησης στον ιστό, στο lifelog.sonymobile.com. Πρόκειται για ένα νέο διαδικτυακό περιβάλλον που χρησιμοποιεί τη λειτουργικότητα του ανοιχτού API και τις τελευταίες HTML5 τεχνολογίες για να προσφέρει μια βελτιωμένη οπτική εμπειρία. Η σελίδα λειτουργεί σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης, από το smartphone σας μέχρι το tablet και την τηλεόρασή σας – το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να συνδεθείτε.

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό αντιπροσωπεύει τη στρατηγική της Sony να φέρνει τακτικά νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά στο Lifelog, ώστε να διατηρεί τις εμπειρίες όσο το δυνατόν πιο σύγχρονες.

 

Δημιουργώντας νέες εμπειρίες, με ανοιχτές αρχές

 

Η Sony συνεργάζεται με ένα πλήθος εφαρμογών lifestyle και υγείας, με σκοπό να προσφέρει όσο το δυνατό περισσότερα από τις υπηρεσίες που ήδη αγαπάτε και με σκοπό να ανακαλύψετε νέες για να συμπληρώσετε τη SmartWear και Lifelog εμπειρίας σας. Σύντομα το Lifelog θα σας επιτρέπει να:

  • Έχετε πρόσβαση στο IFTTT για να συνδέετε το Lifelog με τις αγαπημένες σας εφαρμογές
  • Δημιουργείτε υγιείς συνήθειες με το Habit Monster και να μάθετε περισσότερα για τον εαυτό σας μέσω τουLifelog
  • Χρησιμοποιείτετο Withings Smart Body Analyzer και άλλες συνδεδεμένες συσκευές υγείας για να παρακολουθείτε το βάρος, το δείκτη μάζας σώματος και το λίπος σας

«Το Lifelog είναι έμπνευση μέσω γνώσης, και οι πρώτοι μας συνεργάτες μας βοηθούν να το αναδείξουμε με νέους τρόπους»,δήλωσε ο Yasuharu Nomura, Director of Experience Planning στη Sony Mobile Communications. «Σχεδιάσαμε ειδικά την πλατφόρμα Lifelog με ανοιχτές αρχές, ώστε να παρέχει τη δυνατότητα στους προγραμματιστές να δημιουργούν νέες εμπειρίες και να έχουν πρόσβαση στο οικοσύστημα της Sony όπως ποτέ άλλοτε. Έχουμε μπροστά μας μια συναρπαστική χρονιά».

 

Εξερευνώντας νέες φορετές ιδέες και τεχνολογίες αισθητήρων

 

Πέρα από την παρουσίαση των εργαλείων ανάπτυξης λογισμικού, η Sony Corporation μοιράζεται νέες εφαρμογές για το υπάρχον πρότυπο, την έκδοση Smart Eye glass Developer μαζί με ένα νέο στυλ, το Smart Eye glass Attach! – ένα φακό που εφάπτεται σε συμβατικά γυαλιά, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν εφαρμογές για σπορ και επιδόσεις.

Single Lens Display Module product

Παρουσιάστηκε επίσηςτο πρότυπο Smart BTrainer της Sony– ένα αδιάβροχο,όλα σε ένα,σετ ακουστικών με δυνατότητα πολλαπλών αισθητήρων σχεδιασμένο ειδικά για τους δρομείς. Το υπάρχον πρωτότυπο περιλαμβάνει ενσωματωμένη μνήμη και θα παρέχει φωνητική καθοδήγηση και δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής, που έξυπνα προτείνει τα καταλληλότερα κομμάτια κατά τη διάρκεια της άσκησης.

17 Smart B-Trainer lifestyle 2

Ακολουθήστε τη Sony Mobile News στο twitterγια όλα τα τελευταία νέα, απόψεις και πληροφορίες.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights