Αρχικη ΚΟΣΜΟΣ AdBlock Plus: Νόμιμο το “μπλοκάρισμα” των διαφημίσεων στην Γερμανία
adblock-plus-in2mobile-featured-image

AdBlock Plus: Νόμιμο το “μπλοκάρισμα” των διαφημίσεων στην Γερμανία

απο Kostas Gliatiotis

Δεν είναι λίγοι οι χρήστες υπολογιστών που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν κάποιο πρόσθετο στον Browser της επιλογής τους, που να εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων στις σελίδες που επισκέπτονται.

Αντίστοιχα όμως, οι ανάλογες σελίδες, και κυρίως αυτές που βασίζουν τα έσοδα τους στην προβολή διαφημίσεων, όπως το youtube της Google αλλά και πολλές On-line εκδόσεις κάποιας εφημερίδας, θεωρούν πως τα “πρόσθετα” των browsers που εμποδίζουν την προβολή τους μειώνουν τα έσοδα με τα οποία λειτουργούν (και τα κέρδη τους φυσικά…)

Έτσι λοιπόν, στην Γερμανία και συγκεκριμένα στο Αμβούργο, οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί Handelsblatt και Die Zeit κατέθεσαν μήνυση κατά του γνωστού “πρόσθετου” AdBlock Plus με την μάλλον ασαφή κατηγορία ότι είναι μη-ανταγωνιστικό προϊόν που βλάπτει τα έσοδα τους. Μάλιστα εκτός από το να θέσουν υπό αμφισβήτηση τη λίστα με τις διαφημίσεις του AdBlock Plus που φυσικά περιλαμβάνει και αυτές που προβάλλονται και στις δικές τους σελίδες, ισχυρίστηκαν πως το AdBlock Plus ζητά έως και το 30% των εσόδων από τις διαφημίσεις σε ορισμένες περιπτώσεις προκειμένου να τις αφαιρέσει από την λίστα του.

Οι κατηγορίες στο σύνολο τους όμως δεν φαίνεται να έπεισαν τον δικαστή που αποφάνθηκε πως το AdBlock Plus στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι απόλυτα νόμιμο και μπορεί να συνεχίσει κανονικά την λειτουργία του. 

Παρά το ότι η συζήτηση είναι σχετικά πολύπλοκη όπως και στο σύνολο του το συγκεκριμένο θέμα με την προβολή των διαφημίσεων, το σίγουρο είναι πως η λύση δεν μπορεί να περιλαμβάνει την απαγόρευση όλων των λύσεων που εμποδίζουν την προβολή τους. Οι δημοσιογραφικοί οργανισμοί από την πλευρά τους ξεκαθάρισαν πάντως πως δεν συμφωνούν με την απόφαση και πρόκειται σύντομα να καταθέσουν έφεση προκειμένου να την ανατρέψουν.

Το σίγουρο είναι πάντως πως τους επόμενους μήνες, με τα έσοδα από τις διαφημίσεις των on-line εκδόσεων πολλών δημοσιογραφικών ομίλων να είναι μεγαλύτερα από αυτά των πωλήσεων της έντυπης μορφής τους, θα υπάρξουν και άλλες αντίστοιχες διαμάχες.

 

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights