Η Samsung Electronics Hellas διακρίθηκε ως το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών με το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Telephone Response έως 50 εκπροσώπους» και το Μεγάλο Βραβείο στην κατηγορία «Multimedia Response» στον ετήσιο διαγωνισμό Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2014. Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου, 2015.
Όπως δήλωσε ο Γιώργος Ανδρεαδάκης, Επικεφαλής του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung Electronics Hellas, «Η διπλή αυτή διάκριση αποτελεί ανταμοιβή για το πάθος, την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά των εργαζομένων μας στην εξυπηρέτηση πελατών. Όλοι εμείς στη Samsung Electronics Hellas δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να ικανοποιούμε τις υψηλές προσδοκίες των πελατών μας, προσφέροντάς τους άριστη εξυπηρέτηση».
Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξάγεται για δέκατη έκτη συνεχή χρονιά μεταξύ εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους. Στo πλαίσιο του διαγωνισμού, πραγματοποιήθηκαν «Μυστικές κλήσεις» (Mystery Calls) και «Μυστικά E-mails» (Mystery e-mails) σε κάθε διαγωνιζόμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας