Αρχικη ΕΛΛΑΔΑ Ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία από τη Vodafone

Ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία από τη Vodafone

απο Kostas Gliatiotis

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η Vodafone παρουσιάζει μία σειρά πρωτοβουλιών οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα σε όλους για ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία, στα προϊόντα και της υπηρεσίες της.

  • Vodafone Speaking App: Αποτελεί την πρώτη και μοναδική εφαρμογή μετατροπής κειμένου σε ομιλία σε σωστά ελληνικά και απευθύνεται σε χρήστες με ολική απώλεια ή με σοβαρά προβλήματα όρασης. Η εφαρμογή διαθέτει επίσης και τη λειτουργία «Πού βρίσκομαι;» η οποία ενημερώνει για την τρέχουσα τοποθεσία του χρήστη. Μέχρι σήμερα έχουν κατεβάσει την εφαρμογή περισσότεροι από 2.100 χρήστες κινητών συσκευών.
  • Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφών: Λειτουργεί ως κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μέσω γραπτού μηνύματος στο 13830 και απευθύνεται σε άτομα με προβλήματα ακοής.
  • Υπηρεσία Φωνητικής Πλοήγησης: Εκφωνεί το περιεχόμενο σελίδων του vodafone.gr και διευκολύνει την πλοήγηση με τη βοήθεια κατάλληλων πλήκτρων. Η υπηρεσία απευθύνεται στους επισκέπτες που αντιμετωπίζουν δυσκολία ανάγνωσης κειμένων, όπως για παράδειγμα, στα άτομα με προβλήματα όρασης, ηλικιωμένους, άτομα με δυσλεξία, αλλά και άτομα που δυσκολεύονται να χειριστούν ηλεκτρονικά μέσα λόγω κάποιας αναπηρίας.

Οι πρωτοβουλίες αυτές, εντάσσονται στο ευρύτερο Πρόγραμμα Βιώσιμης Ανάπτυξης της Vodafone. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε vodafone.gr/sustainability.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights