Αρχικη ΕΛΛΑΔΑ Η εμπειρία του πελάτη προτεραιότητα για τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Η εμπειρία του πελάτη προτεραιότητα για τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ

απο Kostas Gliatiotis

Πρώτη επιλογή για προϊόντα τεχνολογίας[1] ανέδειξαν οι καταναλωτές και το 2015 τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Τη χρονιά που πέρασε η αλυσίδα έδωσε έμφαση στην εμπειρία και την εξυπηρέτηση του πελάτη, διατηρώντας τις ισχυρές της επιδόσεις, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενίσχυσε σημαντικά την γκάμα των καινοτόμων προϊόντων της, με συνδυαστικές προτάσεις τεχνολογίας, δυνατές προσφορές, αλλά και με νέο, αναβαθμισμένο site και eshop, παραμένοντας για τους καταναλωτές η αλυσίδα που καλύπτει τις ανάγκες τους και δίνει λύσεις1.

Καθοριστική ήταν για μια ακόμη χρονιά η συνολική συμβολή της αλυσίδας στη διατήρηση και ενίσχυση της πελατειακής βάσης του Ομίλου ΟΤΕ, καθώς συνεισέφερε σημαντικό μέρος των ανανεώσεων και νέων συνδέσεων σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση.

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ το 2015 παρέμεινε Νο1 προορισμός για Smartphones[2] και No1 προορισμός για το σύνολο της κινητής. Η εταιρεία διατήρησε το ηγετικό της μερίδιο στις πωλήσεις κινητών τηλεφώνων, με το 60% των πωλήσεων να είναι Smartphones, ενίσχυσε τις αποκλειστικότητές της και αύξησε την γκάμα κινητών τηλεφώνων, ώστε να καλύψει τις ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού καταναλωτή. Έμφαση δόθηκε σε 4G συσκευές, με τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ να διαθέτει την μεγαλύτερη γκάμα 4G Smartphones στην ελληνική αγορά. Εντυπωσιακή ήταν η ενίσχυση και στα Tablets, με σημαντική αύξηση στο portfolio, αποκλειστικότητες και value for money προτάσεις, ενώ ανοδικά σε σχέση με πέρσι ήταν τα μερίδια και στις πωλήσεις των ψηφιακών προϊόντων, όπως laptops, αξεσουάρ, τηλεοράσεις και παιχνίδια. Την πρωτιά διατήρησε η ΓΕΡΜΑΝΟΣ και στις συσκευές σταθερής, αλλά και στα αξεσουάρ.

«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ εστιάζουμε στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, στην αποτελεσματική και εξατομικευμένη εξυπηρέτησή του. Μέσα από συνεχή προσπάθεια και εξέλιξη και διαθέτοντας κορυφαίες υπηρεσίες και προτάσεις, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παραμένει η πρώτη επιλογή των καταναλωτών για προϊόντα τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. Κώστας Νεμπής, Executive Director Οικιακών Πελατών Ομίλου ΟΤΕ.

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, μεγάλη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό είχαν και οι υπηρεσίες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που αναδείχτηκε για μια ακόμη χρονιά ο Νο1 προορισμός για service κινητού1. Εξαιρετικά δημοφιλείς παρέμειναν οι υπηρεσίες G-photoprint με πάνω από 1,5 εκατ. εκτυπώσεις φωτογραφιών, αλλά και το G-ticketing πουλώντας πάνω από 300.000 εισιτήρια, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των πελατών.

Ως αποτέλεσμα όλων αυτών και παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά της λιανικής, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ το 2015 υποδέχτηκαν πάνω από 30 εκατ. επισκέπτες.

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ προχώρησε, επίσης, εντός του 2015 στη δημιουργία νέου, αναβαθμισμένου site και νέου eshop, παρουσιάζοντας την μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει με έναν πιο φρέσκο και διαδραστικό τρόπο. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν άμεση και μέσα σε λίγους μόλις μήνες οι επισκέπτες του νέου site της ΓΕΡΜΑΝΟΣ αυξήθηκαν κατά 30% σε σχέση με το 2014.

«Το 2015 τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ επέδειξαν ευελιξία και αντοχή, κάνοντας την υπέρβαση. Διαθέτοντας τις κατάλληλες υποδομές και υιοθετώντας νέες τεχνολογίες, θα συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε το portfolio μας με νέες υπηρεσίες και προϊόντα, καλύπτοντας τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

[1] Έρευνα QED: CosmoGT

[2] Ο Νο1 προορισμός προκύπτει από έρευνες καταναλωτών και αφορά πρόθεση επίσκεψης και αγοράς.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights