Αρχικη ΚΟΣΜΟΣ ‘Lights Out, Stars On’- Η LG Electronics αναδημιούργησε το Βόρειο Σέλας σε OLED τηλεοράσεις

‘Lights Out, Stars On’- Η LG Electronics αναδημιούργησε το Βόρειο Σέλας σε OLED τηλεοράσεις

απο Kostas Gliatiotis

Η εκστρατεία της LG Electronics (LG),Lights Out, Stars Onη οποία έλαβε χώρα στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας γύρω από την τεχνολογία της τηλεόρασης, ολοκληρώθηκε χθες μεγαλοπρεπώς με μια θεαματική συναυλία τριών Ισλανδών μουσικών υψηλού επιπέδου με τη βοήθεια της τεχνολογίας OLED της LG, τους Ásgeir, GusGus και Ólafur Arnalds, στο βραβευμένο Harpa Concert Hall. Σχεδιασμένη για να απεικονίσει το Βόρειο Σέλας της Ισλανδίας παγκοσμίως στους καταναλωτές χρησιμοποιώντας premium LG 4K OLED τηλεοράσεις, η πολυδιάστατη εκστρατεία του Ρέικιαβικ παρήγαγε περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές και πάνω από 360.000 online συμμετοχές καταναλωτών και fans.

Η συναυλία Lights Out, Stars On ξεκίνησε μετά από μια σύντομη εισαγωγή του Ισλανδού ποιητή και μυθιστοριογράφου Andri Mangnason και του YouTuber Lewis Hilsenteger από το Unbox Therapy. Στη συνέχεια οι Ásgeir, GusGus και Ólafur Arnalds ανέβηκαν ένας-ένας στη σκηνή, ερμηνεύοντας δίπλα στις OLED οθόνες που απέδιδαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ομορφιά του Βορείου Σέλας της Ισλανδίας. Οι εικόνες και τα βίντεο που εμφανίζονταν στις 40 OLED τηλεοράσεις (πάνω από 330 εκατομμύρια pixels) πίσω από τους μουσικούς, ενίσχυσαν τη μοναδική ατμόσφαιρα του Harpa Concert Hall, δημιουργώντας μια αξέχαστη εμπειρία για τους 1.000 παρευρισκόμενους.

LG OLED TV Gallery photo 1

Με διάρκεια έως τις 20 Νοεμβρίου, η έκθεση OLED Gallery διαθέτει LG G6 OLED τηλεοράσεις με σκοπό να παρουσιάσει εξαιρετικές 4Κ φωτογραφίες τις οποίες τράβηξαν διάσημοι Ισλανδοί φωτογράφοι. Παρέχοντας εξαιρετικά καθαρές OLED εικόνες του Βορείου Σέλας της Ισλανδίας, της άγριας πανίδας, της ηφαιστειακής δραστηριότητας, των παγετώνων, της γεωγραφίας και άλλων στοιχείων, η έκθεση έχει αποδείξει ότι είναι ένα δημοφιλές αξιοθέατο από την έναρξη λειτουργίας της για το κοινό.

Η συγκεκριμένη εκστρατεία είναι εμπνευσμένη από μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ρέικιαβικ πριν από μια δεκαετία. Κατά τη διάρκεια της εποχής θέασης του Aurora Borealis το 2006, ο Ισλανδός ποιητής και μυθιστοριογράφος Andri Magnason πρότεινε οι κάτοικοι του Ρέικιαβικ να ενωθούν ώστε να γίνει ορατή η ομορφιά του νυχτερινού ουρανού μέσα στην πόλη για πρώτη φορά. Ο Magnason ήθελε οι άνθρωποι του Ρέικιαβικ να δουν το Βόρειο Σέλας και τα αστέρια μέσα από ένα απολύτως μαύρο φόντο. Όπως η εξάλειψη της φωτορύπανσης επέτρεψε στους κατοίκους να δουν το Βόρειο Σέλας σε όλο του το μεγαλείο, έτσι και το κατάμαυρο πλαίσιο των OLED τηλεοράσεων αυξάνει την αντίθεση και παρέχει πλουσιότερες εικόνες. Οι LG OLED τηλεοράσεις διαθέτουν αυτο-φωτιζόμενα pixels, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη για οπίσθιο φωτισμό που στρεβλώνει την εικόνα. Χωρίς αυτό το φωτισμό, οι OLED τηλεοράσεις είναι σε θέση να προβάλλουν απόλυτα μαύρες εικόνες μαζί με τέλεια, ζωντανά χρώματα.

Προκειμένου να καταστεί το Lights Out, Stars On μια πραγματικά παγκόσμια εκδήλωση, η LG δώρισε εισιτήρια μέσω του Facebook ως μέρος ενός ταξιδιωτικού πακέτου στο Ρέικιαβικ με όλα τα έξοδα πληρωμένα. Συνολικά 4.000 fans έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό από διαφορετικές χώρες όπως ΗΠΑ, Ινδία, Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα από τις οποίες επιλέχθηκαν 8 νικητές. Επιπλέον, το βίντεο της εκστρατείας προβλήθηκε από 12 εκατομμύρια θεατές από τις 15 Ιουλίου και κατατάχθηκε στο top 10 των εβδομαδιαίων viral βίντεο του Advertising Age στις αρχές Ιουλίου.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η εκδήλωσή μας είχε τόση επιτυχία, προσελκύοντας τόσους επισκέπτες και ανθρώπους με επιρροή», δήλωσε ο  Brian Kwon, Πρόεδρος της LG Home Entertainment Company. «Η καινοτομία μας στον τομέα της τηλεοπτικής τεχνολογίας, μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε την πρώτη OLED τηλεόραση 55 ιντσών στον κόσμο το 2013. Η κυριαρχία μας συμβάλλει στο άνοιγμα μιας νέας πορείας για τις OLED με πωλήσεις που προβλέπεται να διπλασιάζονται κάθε χρόνο έως το 2020. Θα συνεχίσουμε να αναζητούμε δημιουργικούς τρόπους ώστε να βελτιώνουμε την τεχνολογία μας και να συνδεόμαστε με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Η εκστρατεία Lights Out, Stars On αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο μοναδικές προσεγγίσεις μπορούν να βοηθήσουν την εταιρεία ώστε να στοχεύσει σε νέα κοινά και να επικοινωνήσει με σαφήνεια τα πλεονεκτήματα των OLED».

Για να δείτε το teaser στο YouTube, μεταβείτε στη διεύθυνση: https://goo.gl/TVxXTP

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights