Έρευνες IDC – Strategy Analytics: Συνεχίζει την “ελεύθερη πτώση” η παγκόσμια αγορά tablets

Έρευνες IDC – Strategy Analytics: Συνεχίζει την “ελεύθερη πτώση” η παγκόσμια αγορά tablets

Η πτωτική πορεία των παγκόσμιων πωλήσεων tablets συνεχίζεται, καθώς σύμφωνα με έρευνα της IDC οι παγκόσμιες πωλήσεις tablets στο πρώτο τρίμηνο του 2017 υποχώρησαν κατά 8,5% (στα 36,2 εκατομμύρια τεμάχια), ενώ άλλη έρευνα της  Strategy Analytics ανεβάζει το ποσοστό πτώσης στο 10%.

Η IDC σημειώνει ότι πρόκειται για το δέκατο συνεχόμενο πτωτικό τρίμηνο στην αγορά tablets, που είχε γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη κατά την περίοδο 2010-2013 μετά την εμφάνιση του πρώτου iPad.

Ο αναλυτής της IDC Ράιαν Ριθ, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, δήλωσε ότι πολλοί καταναλωτές πλέον διαπιστώνουν πως μπορούν να ζήσουν και χωρίς tablet, αφού κάνουν τη δουλειά τους με το smartphone (οι οθόνες των οποίων μεγαλώνουν συνέχεια) ή με τους  πολύ λεπτούς φορητούς υπολογιστές (ultrabooks).

Σύμφωνα με την IDC, στο πρώτο τρίμηνο φέτος η Apple συνέχισε να κατέχει την κυρίαρχη θέση με μερίδιο 24,6% (παρά την πτώση των πωλήσεών της κατά 13%), ακολουθούμενη από τη Samsung με μερίδιο 16,5% (και μείωση πωλήσεων 1,1%).

Η Huawei ήταν η μόνη που εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 31,7% και διεύρυνε το μερίδιό της στο 7,4%, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση. Στην τέταρτη και στην πέμπτη θέση βρίσκει κανείς την αμερικανική Amazon (6%) και τη Lenovo (5,7%).

Η Strategy Analytics ανέφερε παραπλήσια μερίδια εταιρειών στη διεθνή αγορά ταμπλετών. Σημείωσε επίσης ότι οι πωλήσεις των ταμπλετών με λειτουργικό σύστημα Windows (και όχι Android), όπως το Microsoft Surface, εμφάνισαν μείωση 2% σε σχέση με πέρυσι.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2017 πωλήθηκαν περίπου 6,3 εκατομμύρια Windows tablets και το μερίδιό τους ήταν γύρω στο 15%, δηλαδή περίπου ένα tablet στα 7 διεθνώς “έτρεχε” με λειτουργικό Windows.

Γραψτε ενα σχολιο