Αρχικη ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ KLM: Επικοινωνήστε μαζί της μέσω… WhatsApp!

KLM: Επικοινωνήστε μαζί της μέσω… WhatsApp!

απο John Leondaris

Η WhatsApp και η KLM Royal Dutch Airlines ξεκίνησαν τις δοκιμές σε μια νέα υπηρεσία στο WhatsApp.

Η KLM προσφέρει τώρα στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο επιβεβαιώσεις κρατήσεων, ειδοποιήσεις για το check-in, αποστολή boarding pass, ενημερώσεις για την κατάσταση των πτήσεων και τη δυνατότητα αποστολής ερωτήσεων σε 10 διαφορετικές γλώσσες στο WhatsApp μέσω της επίσημης εφαρμογής WhatsApp Business.

Η KLM είναι μια από τις πρώτες εταιρίες στον κόσμο και η πρώτη αεροπορική με επαληθευμένο (verified) WhatsApp Business Account.

Σε συνεργασία με έναν μικρό αριθμό επιχειρήσεων, η WhatsApp διερευνά τρόπους επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους μέσω της εφαρμογής. Η WhatsApp θέλει να δημιουργήσει αξία τόσο για τους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνδέονται στην καθημερινότητά τους. Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας.

Με αυτόν τον προσανατολισμό, η WhatsApp δημιούργησε τη λύση που επιτρέπει σε επιχειρήσεις όπως η KLM να συνδέονται με τους πελάτες τους γρήγορα και σε απ’ ευθείας στο WhatsApp. Η εταιρία ξεκίνησε με έναν περιορισμένο αριθμό χωρών, ενώ η υπηρεσία πρόκειται να γίνει εκτενώς διαθέσιμη μέσα στο επόμενο διάστημα.

Εύκολη αναζήτηση πληροφοριών πτήσεων μέσω WhatsApp.

Προσφέροντας πληροφορίες πτήσεων στους πελάτες της μέσα από τον λογαριασμό της στο WhatsApp, η KLM δίνει εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες σε ένα σημείο, διαθέσιμες στο αεροδρόμιο, καθοδόν ή στο σπίτι. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν απ΄ ευθείας με τους εκπροσώπους της KLM 24/7 μέσω της εφαρμογής. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους πελάτες που κάνουν κράτηση εισιτηρίων είτε check-in μέσω του KLM.com και επιλέγουν να λαμβάνουν πληροφορίες μέσω WhatsApp.

Ασφαλή μηνύματα

Τα μηνύματα είναι ασφαλή και μπορούν να διαβαστούν μόνο από τον πελάτη και την KLM, και κανέναν άλλον, ούτε από την WhatsApp. Οι πελάτες μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν τις επαληθευμένες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την επίσημη εφαρμογή WhatsApp business. Ένα πράσινο εικονίδιο αυθεντικότητας βρίσκεται δίπλα στο όνομα της KLM στο WhatsApp.

Η KLM και τα Social Media

Από το 2009 η KLM έχει κερδίσει τη φήμη του πρωτοπόρου στον τομέα των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των εκστρατειών στο τοπίο των μέσων αυτών. Η εταιρία έχει περισσότερους από 25 εκατομμύρια fans και followers στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες η KLM παίρνει περισσότερες από 100.000 αναφορές την εβδομάδα, εκ των οποίων 15.000 είναι ερωτήσεις ή σχόλια.

Κάθε μια από αυτές απαντώνται προσωπικά από την ομάδα των 250 ατόμων που παρακολουθούν τους λογαριασμούς της εταιρείας. Η ομάδα αυτή αποτελεί και την μεγαλύτερη αποκλειστικά απασχολούμενη ομάδα social media παγκοσμίως. Σε WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, Linkedin, WeChat και KakaoTalk (Κορέα) η KLM προσφέρει στους πελάτες one-stop-shop υπηρεσίες 24|7 σε 9 διαφορετικές γλώσσες: Ολλανδικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά,  Γαλλικά,  Ιαπωνικά, Κινέζικα και Κορεάτικα. Η KLM ήταν η πρώτη αεροπορική στον κόσμο που πρόσφερε στους πελάτες της την δυνατότητα να λαμβάνουν ταξιδιωτικά έγγραφα και ενημέρωση μέσω Messenger, Twitter και WeChat.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights