Αρχικη ΕΛΛΑΔΑ Vodafone Ask Once: Ο νέος τρόπος εξυπηρέτησης

Vodafone Ask Once: Ο νέος τρόπος εξυπηρέτησης

απο Kostas Gliatiotis

Η Vodafone λανσάρει τον νέο, καινοτόμο τρόπο εξυπηρέτησης Vodafone Ask Once και δεσμεύεται να προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της, σταθερής και κινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, εγγυημένη εξυπηρέτηση.

Με τη νέα υπηρεσία Vodafone Ask Once, οι συνδρομητές της Vodafone αρκεί μία και μόνο φορά να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και να ενημερώσουν για το θέμα που αντιμετωπίζουν. Σε περίπτωση που δεν λυθεί στην πρώτη επικοινωνία, τότε ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος, τον οποίο θα γνωρίζουν με το ονοματεπώνυμό του, αναλαμβάνει προσωπικά να τους ενημερώνει για την εξέλιξη του θέματός τους έως την επίλυσή του.

Οι συνδρομητές έχουν την ευελιξία να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να ενημερώσουν τη Vodafone για κάποιο θέμα που πιθανόν να αντιμετωπίζουν είτε να καλέσουν στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone είτε να επισκεφθούν ένα κατάστημα Vodafone είτε μέσω chat από το Vodafone App. Έτσι, στην περίπτωση που το θέμα τους δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία, με την  υπηρεσία Vodafone Ask Once  o συνδρομητής λαμβάνει άμεσα στο κινητό του SMS με το όνομα του εξειδικευμένου εκπροσώπου που έχει αναλάβει το  θέμα του και την ημερομηνία που θα επικοινωνήσει μαζί του.

Παράλληλα, με την Εγγύηση Εξυπηρέτησης της Vodafone, σε περίπτωση που το θέμα του συνδρομητή δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία και δεν το αναλάβει προσωπικά συγκεκριμένος εκπρόσωπος, τότε η Vodafone θα τον αποζημιώσει με 300’ ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα,  για μια εβδομάδα.

Ο Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών στη Vodafone Ελλάδας, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, δήλωσε: «Για άλλη μία φορά, η Vodafone δημιουργεί μία καινοτόμο υπηρεσία κατανοώντας την ανάγκη του πελάτη για απλότητα στην εξυπηρέτηση. Με το Vodafone Ask Once, ξανασχεδιάσαμε την εξυπηρέτηση πελατών έτσι ώστε ο πελάτης να χρειάζεται να επικοινωνήσει μία μόνο φορά το θέμα προς επίλυση. Και όταν το θέμα δεν δύναται να λυθεί σε πρώτο χρόνο, τότε δεσμευόμαστε να το αναλάβει προσωπικά ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος μας ενημερώνοντας τον πελάτη μέχρι τη διευθέτηση του. Η Vodafone συνεχίζει να εξελίσσει και να επενδύσει στην προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης και τη διαθέτει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες».

Περισσότερες πληροφορίες στο www.vodafone.gr/exypiretisi/vodafone-ask-once/

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

4 σχολια

antonis 03/07/2018 - 17:20

Υποσχεσεις πολλες……..αφησαν καταστημα εστιασης χωρις pos για 4 μερες με αποτελεσμα να φευγουν πελατες που θα πληρωναν με καρτα και η απαντηση τους ηταν οτι εμεις δεν ευθυνομαστε γι αυτο…….

Reply
Kostas Gliatiotis 04/07/2018 - 00:13

Παρότι δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο πρόβλημα, και δεν μπορώ να έχω συγκεκριμένη άποψη, από όσο γνωρίζω το συγκεκριμένο δελτίο τύπου αναφέρεται στο ότι θα υπάρχει συγκεκριμένος υπάλληλος που θα παίρνει την ευθύνη να ενημερώνει τον συνδρομητή. Δεν δεσμεύεται ότι θα λύνει το πρόβλημα άμεσα, αλλά ότι θα υπάρχει απλά συγκεκριμένος άνθρωπος που θα γνωρίζει το θέμα κάθε συνδρομητή και θα ενημερώνει αυτός για την πορεία της επίλυσης του.

Reply
antonis 04/07/2018 - 17:43

Αγαπητε μου Κωστα.Απο αυτα που μας ταζουν οι εταιριες τα μισα φτανουν στο σπιτι/επιχειρηση μας.Οι γραμμες εχουν πολλα προβληματα,πολυ περισσοτερο στη επαρχια που μενω κιολας.Θα σου δωσω παραδειγμα το οικιακο μου ιντερνετ.Το εχω κλειδωμενο στα 2 mbps(1.7 πραγματικο) γιατι εαν ανεβασω ταχυτητα κανει αποσυνδεσεις.Αυτοι εν τω μεταξυ μας διαφημιζουν αστρονομικες ταχυτητες ενω ακομα υπαρχουν νοικοκυρια που με το ζορι πιανουν την βασικη ταχυτητα.Δεν εχω vodafone αλλα αλλη εταιρια αλλωστε ολες στο ιδιο καζανι βραζουν

Reply
Kostas Gliatiotis 19/07/2018 - 20:45

H συγκεκριμένη συζήτηση έχει πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους παραμέτρους. Κάθε περιοχή έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες, και δυσκολίες στην ανάπτυξη ενός δικτύου τηλεφωνίας και Internet, και σε κάποιες περιπτώσεις και το ήδη υπάρχον δίκτυο έχει ατέλειες σε ποιότητα και είδος καλωδίωσης που κάνουν την κατάσταση ακόμα χειρότερη. Σε πολλες περιπτώσεις μάλιστα δεν είναι καν στο χέρι ενός παρόχου να διορθωθούν αυτά τα προβλήματα, αλλά πρέπει πρώτα να μεσολαβήσει συνήθως ο ΟΤΕ που έχει ακόμα τη διαχείριση μεγάλου μέρους του δικτύου σε ολόκληρη τη χώρα, και μαζί με αυτόν και οι εκάστοτε τοπικές αρχές που ελέχγουν τα έργα που τυχόν πρέπει να πραγματοποιηθούν.

Σε κάθε είδους δίκτυο σταθερής πρόσβασης στο Internet, η απόσταση του τελικού χρήστη από την υποδομή του δικτύου είναι από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την ταχύτητα που θα έχει η κάθε γραμμή αλλά και την αξιοπιστία αυτής. Ειδικά στις πιο συνηθισμένες aDSL και vDSL, η απόσταση είναι πολλές φορές ο πιο καθοριστικός παράγοντας. Σε λιγότερο πυκνά κατοικημένες περιοχές και ειδικά στην επαρχία, είναι πρακτικά αδύνατο και οκονομικά ασύμφορο (και λογικό) το να υπάρχει υποδομή αρκετά κοντά σε όλους τους τελικούς καταναλωτές, που πολλές φορές είναι πολλοί λίγοι συνολικά για να δικαιολογούν το κόστος αυτής της επένδυσης. Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα μπορούσε ένας πάροχος να χρεώνει κάθε συνδρομητή ανάλογα με το τι κοστίζει το να φτάσει σε αυτόν και να του παρέχει μια σταθερή και αξιόπιστη πρόσβαση στο Internet, όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει μεταξύ άλλων γιατί υπάρχει πάντα και ο κίνδυνος κατάχρησης του από την κάθε εταιρεία. Με αυτό σαν δεδομένο και ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που το μέσο κόστος μιας σταθερής πρόσβασης στο Internet, όσο και αν μας ενοχλεί, είναι οριακά πάνω από ότι κοστίζει στον ίδιο τον πάροχο, είναι πρακτικά αδύνατον σε πολλές περιοχές που είναι πιο αραιά κατοικημένες και με δυσκολίες στην πρόσβαση να έχουν την ίδια παροχή υπηρεσιών που έχουν σε μεγαλύτερα αστικά κέντρα.

Στην περίπτωση ποιο εξελιγμένης τεχνολογίας όπως είναι ένα δίκτυο οπτικών ινών, και ειδικά ένα που να φτάνει μέχρι τον ίδιο το συνδρομητή, κάθε δήμος ουσιαστικά αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση αφού ο πάροχος που αναλαμβάνει κάθε περιοχή (και στην συνέχεια μισθώνει το δίκτυο που θα στήσει στους υπόλοιπους) πρέπει να βγάλει άκρη με διαφορετική δημοτική αρχή σε κάθε περίπτωση. Δεν είναι λίγες οι φορές εκεί που τα εμπόδια που αντιμετωπίζονται είναι από γεωγραφικά μέχρι και πολιτικά σε περίπτωσεις που κάποιοι δεν θέλουν να ενοχληθούν εκεί που μένουν.

Προφανως και ακούγεται αστείο ίσως (ακόμα και σε εμένα που το λέω) αλλά σε αυτή την περίπτωση οι πάροχοι προσπαθούν απλά να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, με γνώμονα πάντα και το κέρδος τους, σε αρκετά αντίξοες συνθήκες. 🙂

Reply

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights