Το Τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων της Huawei ανακοινώνει τα αποτελέσματά του για το πρώτο εξάμηνο του 2018

Το Τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων της Huawei  ανακοινώνει τα αποτελέσματά του για το πρώτο εξάμηνο του 2018

Το Τμήμα Καταναλωτικών Συσκευών της Huawei (Consumer Business Group – CBG) της Huawei ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματά του για το πρώτο εξάμηνο του 2018. Η εταιρεία σημείωσε σταθερή ανάπτυξη, με τις παγκόσμιες πωλήσεις smartphone να ξεπερνάνε τα 95 εκατομμύρια συσκευές. Σύμφωνα με την IDC, η Huawei πλέον αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή smartphone για το 2ο τρίμηνο του έτους, με το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της να αγγίζει το 15,8%.

Ο Richard Yu, CEO του Huawei Consumer Business Group, δήλωσε, ‘’Οι τελευταίοι έξι μήνες ήταν εξαιρετικοί για το Huawei CBG, καθώς η εταιρεία γνώρισε ισχυρή ανάπτυξη σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται αλλά και σε όλες τις σειρές προϊόντων της. Η επιτυχία μας οφείλεται στην αφοσίωση για καινοτομία και κυρίως στους καταναλωτές. Μελλοντικά, η Huawei θα συνεχίσει να εστιάζει στην βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών της, δίνοντας έμφαση στην on-device AIτεχνολογία, το cloud και στο ευρύτερο οικοσύστημα της Huawei.’’

Ανασκόπηση πρώτου εξαμήνου

  • Σειρά HUAWEI P20: Συνδυάζοντας την τέχνη με την τεχνολογία, η σειρά P20 γνώρισε θερμή ανταπόκριση από τους καταναλωτές που δίνουν έμφαση στη μόδα και το στυλ. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της σειράς Huawei P20 ξεπέρασαν τις 9 εκατομμύρια συσκευές,
  • Σειρά HUAWEI Mate 10: Η τελευταία σειρά HUAWEI Mate έθεσε τις τάσεις στο mobile AI και ενδυνάμωσε την θέση της εταιρείας στην αγορά των high-end συσκευών με παγκόσμιες πωλήσεις που ξεπερνούν τις 10 εκατομμύρια συσκευές
  • HUAWEI P Smart: Παγκοσμίως, ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν P Smart smartphones έχει υπερβεί τα 50 εκατομμύρια, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη της αγοράς των mid-range smartphone. Οι συνολικές πωλήσεις της σειράς nova αυξήθηκαν κατά 60% σε σύγκριση με το περασμένο έτος,
  • Τα wearables της Huawei κατόρθωσαν αξιοσημείωτη αύξηση της τάξεως του 147% σε σύγκριση με το περασμένο έτος
  • Το λιανικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί και πλέον λειτουργούν 53.000 Huawei καταστήματα και 3.500 καταστήματα Huawei Experience, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εταιρεία σχεδιάζει την υποστήριξη του δικτύου λιανικής της προσθέτοντας επιπλέον 10.000 καταστήματα καθώς και 700 Experience Stores σε όλον τον κόσμο πριν το τέλος του 2018.

Η αναγνωρισιμότητα του brand γνωρίζει ανοδική τάση

Η εντυπωσιακή απόδοση των ναυαρχίδων και των mid-range smartphones της Huawei έχει βελτιώσει σημαντικά την αξία του brand της Huawei: Η Huawei κατέλαβε την 25η θέση στη λίστα Brand Finance’s Global 500 2018 , την 48η θέση στην λίστα BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands καθώς και την 79η θέση στην λίστα Forbes’ Most Valuable Brands. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως η Huawei ήταν η μοναδική κινέζικη εταιρεία που κατάφερε να συμπεριληφθεί στην λίστα top 100 του Forbes για το 2018.

Γραψτε ενα σχολιο

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.