Αρχικη APPS / GAMES Φέρνοντας το PayPal Checkout κοντά στις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο

Φέρνοντας το PayPal Checkout κοντά στις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο

απο Kostas Gliatiotis

Στην PayPal, χτίζουμε διαρκώς λύσεις για το παγκόσμιο εμπόριο, προκειμένου να βοηθήσουμε  εκατομμύρια διεθνείς πελάτες – ιδιώτες και επιχειρήσεις – να συνδέονται απρόσκοπτα σε κάθε εκάστοτε διαθέσιμη πλατφόρμα. Ως μέρος της αποστολής αυτής, πρόσφατα λανσάραμε το PayPal Checkout with Smart Payment Buttons™ στις ΗΠΑ, με στόχο να προσφέρουμε στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές στον τρόπο πληρωμής και η λύση αυτή είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να συνδράμει τις επιχειρήσεις να ωθήσουν την μετατροπή των επισκεπτών σε ενεργούς χρήστες και πελάτες. Σήμερα, έχουμε ήδη ξεκινήσει την παρουσίαση του PayPal Checkout with Smart Payment Buttons διεθνώς, συμπεριλαμβανομένης και της αγοράς της Ελλάδας.

Το νέο PayPal Checkout (Ολοκλήρωση Αγοράς της PayPal) μειώνει τον αριθμό των κλικ ή των πατημάτων κατά τη διαδικασία αγοράς, και έχει διαπιστωθεί ότι αποφέρει τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπής (conversion rate) στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μια πρόσφατη έρευνα της comScore έδειξε ότι το PayPal Checkout[1] είχε ποσοστό μετατροπής 88.7% κατά την ολοκλήρωση της αγοράς – σημειώνοντας έως και 82% περισσότερες μετατροπές σε σχέση με ένα checkout χωρίς χρήση PayPal.

Με μια απλή ενσωμάτωση, το ‘PayPal Checkout with Smart Payment Buttons’ επιτρέπει μια προσωποποιημένη ολοκλήρωση αγοράς και παρουσιάζει με δυναμική διαχείριση τις πιο σχετικές μεθόδους πληρωμής στο checkout. Ξεκινάμε, λοιπόν, να εγκαινιάζουμε και να ‘τρέχουμε’ τοπικούς εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των iDEAL για πελάτες στην Ολλανδία, Bancontact για πελάτες στο Βέλγιο, MyBank για πελάτες στην Ιταλία, Giropay για πελάτες στη Γερμανία και EPS για πελάτες στην Αυστρία. Επιπλέον, έχουμε ήδη ενεργοποιήσει το SEPA Direct Debit για πελάτες στη Γερμανία. Μόλις ολοκληρωθεί το λανσάρισμα, οι επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διασυνοριακές πωλήσεις προς τους καταναλωτές στις προαναφερθείσες αγορές, θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν δυναμικά συναφή τοπικά πορτοφόλια, με βάση την προέλευση του πελάτη. Στο άμεσο μέλλον, μάλιστα, αναμένουμε την παρουσίαση ακόμα περισσότερων τοπικών μεθόδων πληρωμής.

Η υπηρεσία PayPal Checkout περιλαμβάνει ισχυρές κινητήριες δυνάμεις μετατροπής (conversion), όπως το One Touch,  το οποίο παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους σε εκατομμύρια επιχειρήσεις χωρίς την υποχρεωτική εισαγωγή  ονόματος χρήστη, κωδικού πρόσβασης, ή στοιχείων πληρωμής, άπαξ και έχουν συμπεριληφθεί στο σύστημα.  Ένα άλλο χαρακτηριστικό του PayPal Checkout είναι η λήψη του One Touch. Μέσω αυτού, οι αγοραστές δύνανται να δημιουργήσουν λογαριασμούς και να εδραιώσουν πληρωμές με μια επιχείρηση, χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογήσουν όλα τα στοιχεία τους, αφού είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να βοηθάει την αύξηση των εγγραφών, της μετατροπής σε ενεργούς πελάτες και των επαναλαμβανόμενων αγορών.

Ως συνήθως, το PayPal Checkout περιλαμβάνει υπηρεσίες όπως η Προστασία Αγοραστή (Buyer Protection) και η Προστασία Πωλητή (Seller Protection) σε αγορές που πληρούν τις προϋποθέσεις[2], τη δυνατότητα πώλησης ανάμεσα σε διάφορες πλατφόρμες, όπως μέσω social media feeds, καθώς και εκτός συνόρων, ενώ παράλληλα επιτρέπει στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν απευθείας μια αγορά στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης.

Μέχρι πρότινος, αποκλειστικά και μόνο οι πολύ μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου διέθεταν πρόσβαση σε ανάλογα εργαλεία. Ωστόσο, ως μέρος της δικής μας αποστολής εκδημοκρατισμού της πρόσβασης σε ισχυρά εμπορικά εργαλεία, είμαστε πλέον σε θέση να ενεργοποιήσουμε κάτι αντίστοιχο για τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ανά τον κόσμο. Εργαζόμαστε αδιάκοπα με στόχο το χτίσιμο των κατάλληλων εργαλείων, τα οποία θα βοηθήσουν τόσο τις μικρές όσο και τις μεγάλες επιχειρήσεις να παρέχουν τη δυνατότητα καλύτερης εμπειρίας στους πελάτες τους, ώστε να είναι και εκείνες με τη σειρά τους σε θέση να συναγωνίζονται με αποτελεσματικότητα, προάγοντας ένα ζωντανό και ταχέως αναπτυσσόμενο οικοσύστημα λιανικών πωλήσεων.

Μάθετε περισσότερα για το PayPal Checkout, δείτε το promo video και ξεκινήστε εδώ.

[1] Source: comScore Online Payment Type: Conversion Analysis, Q4 2017. Analyzed shopping behavior at 20 large merchant sites across categories, utilizing its 1 million US consumer panel. “PayPal Checkout” includes PayPal Express Checkout, PayPal One Touch and the PayPal Mark. Checkout conversion is measured from the point when a consumer selects a payment type to completion of purchase within the same browsing session.

[2] Limits apply. See applicable terms here and here.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights