Οι αλλαγές στο Gmail τον τελευταίο καιρό είναι πολλές και αρκετές από αυτές αμφίβολης χρηστικότητας. Η πιο πρόσφατη από αυτές, ωστόσο, φαίνεται πως προσπαθεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των ανεπιθύμητων emails από διαφημιστικές ή άλλες λίστες που συνήθως προωθούν προϊόντα.
Η Google ανακοίνωσε ότι σύντομα θα εμφανιστεί η επιλογή “unsubscribe” κάτω από τον τίτλο του email και δίπλα στη διεύθυνση του αποστολέα που θα δίνει τη δυνατότητα διαγραφής από τέτοιου είδους λίστες. Επιλέγοντας την δεν θα μεταφερθείτε σε κάποιο site για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία, όπως γίνεται συνήθως. Αντίθετα, η Google θα στέλνει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα στον αποστολέα ότι επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πια αυτά τα email.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που εμφανίστηκε στο Gmail το 2009 και τώρα η Google το βελτίωσε, γιατί όπως παραδέχτηκε δεν δούλευε πάντα σωστά. Η επιλογή αυτή δεν θα εμφανίζεται σε emails που έχουν χαρακτηριστεί ως spam καθώς η αποστολή email σε έναν spammer το μόνο αποτέλεσμα που μπορεί να έχει είναι περισσότερο spam. Ακόμα και αν δεν λειτουργεί πάντα αυτή η δυνατότητα σίγουρα είναι προτιμότερη από το να ψάχνουμε στο τέλος ενός email το “unsubscribe” που συνήθως είναι γραμμένο με μικροσκοπικά γράμματα.