Μέχρι σήμερα οι χρήστες του Twitter μπορούσαν να “υπολογίσουν” την… αποδοχή που είχε κάθε τους tweet με βάση τις αναδημοσιεύσεις του, τον χαρακτηρισμό του σαν “αγαπημένο” από τους χρήστες, αλλά και το αν αυτό έφερνε νέους followers. Φαίνεται όμως, πως το Twitter πειραματίζεται με την εμφάνιση των προβολών ή αλλιώς views του κάθε tweet ακριβώς κάτω από αυτό. Εώς τώρα, τα δεδομένα αυτά ήταν προσβάσιμα από διαφημιστικές εταιρείες που συνεργάζονταν με το Twitter. Αρχικά το νέο αυτό χαρακτηριστικό έχει κάνει την εμφάνισή του σε περιορισμένο αριθμό χρηστών με το Twitter να μην έχει ακόμα αποκαλύψει εάν και με ποιο τρόπο αυτό θα διατεθεί σε όλους τους χρήστες.
Με τη συγκεκριμένη δυνατότητα να υπάρχει ήδη στο Facebook είναι προφανές πως το Twitter αναζητά τρόπους να προσφέρει ανάλογη δυνατότητα, ίσως αρχικά σε λογαριασμούς εταιρειών κάθε είδους που επιθυμούν να γνωρίζουν την απήχηση που έχει οποιαδήποτε δημοσίευση αναρτούν. Είναι πιθανό η συγκεκριμένη δυνατότητα όμως να προκαλέσει “ανάμεικτα” συναισθήματα στους απλούς χρήστες, των οποίων τα tweets προφανώς δεν έχουν την ίδια δημοτικότητα με αυτά των πολιτικών, ηθοποιών ή διασημοτήτων κάθε είδους.

Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας