Κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο έκανε γνωστό το μέσο όρο εσόδων που έχει από κάθε χρήστη του. Αρχικά για το πρώτο τετράμηνο του 2014 τα συνολικά έσοδα του Facebook ανήλθαν σε 2.5 δισεκατομμύρια δολάρια σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 72% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2013.
Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως όπως αναφέραμε, είναι πως το Facebook αναλύει τα έσοδα του ανά χρήστη και συγκεκριμένα πως κάθε ένας από αυτούς μέσω της προβολής διαφημίσεων και της ανάγνωσης “προωθούμενων” κοινοποιήσεων συμβάλει σε αυτά. Σε παγκόσμιο επίπεδο κάθε χρήστης αποφέρει κατά μέσο όρο 2 δολάρια, πόσο που μπορεί να φαίνεται μικρό δεν παύει όμως να προέρχεται από την θεωρητικά δωρεάν πλοήγηση του χρήστη στο κοινωνικό δίκτυο.
Το πόσο αυτό είναι μεγαλύτερο για τους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά αγγίζοντας τα 5.85 δολάρια σημειώνοντας αύξηση από τα 3.5 δολάρια για την ίδια περίοδο του 2013.
Είναι κοινό μυστικό πως το Facebook συνεχίζει να αναζητά τρόπους να αυξήσει τα έσοδα του ενώ πολλές φορές η “επιβολή” νέων χαρακτηριστικών και η αλλαγή του τρόπου προβολής και διαχείρισης περιεχομένου σε αυτό, αποσκοπεί σε αυτή ακριβώς την αύξηση. Φαίνεται πάντως πως άσχετα με το πως οι αλλαγές αυτές αντιμετωπίζονται από τους χρήστες, αποδίδουν τελικά αυτό για το οποίο έχουν σχεδιαστεί.

Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας