Λιγότερο από μια ημέρα μετά την εμφάνιση των πρώτων παραπόνων για το Xperia Z4 της Sony από τους Ιάπωνες ιδιοκτήτες της συσκευής, η εταιρεία παραδέχεται ότι υπάρχει το συγκεκριμένο πρόβλημα, αυτή τη φορά όμως με την Ευρωπαϊκή έκδοση της που ονομάζεται Xperia Z3+
Το Xperia Z3+ είναι η ίδια συσκευή με το Ιαπωνικό Xperia Z4, με μοναδική διαφορά την… ονομασία των δύο συσκευών. Στην Ευρώπη για προφανής λόγους η Sony αναγνωρίζει πως ο Snapdragon 810 (που τελικά αποτελεί και το πρόβλημα) και οι ελάχιστες σχεδιαστικές αλλαγές σε σύγκριση με το Xperia Z3 δεν δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό του σαν μια νέα συσκευή.
Επιστρέφοντας στο πρόβλημα με τη θερμοκρασία λειτουργίας του Xperia Z3+, φαίνεται πως ένας Ολλανδός προγραμματιστής που έχει στα χέρια του την συσκευή, επικοινώνησε με την Sony ώστε να της περιγράψει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με αυτή. Το Xperia Z3+ φαίνεται πως εκτός από το ότι ζεσταίνεται υπερβολικά κατά την εκτέλεση απαιτητικών εφαρμογών, μετά από λίγο εμφανίζει ένα μήνυμα στην οθόνη του που ενημερώνει για την αυξημένη θερμοκρασία και στην συνέχεια τερματίζει την εφαρμογή. Το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και κατά την εγγραφή βίντεο, με το Xperia Z3+ να αρνείται να ενεργοποίησει την κάμερα όταν η θερμοκρασία του είναι υψηλή.
Η απάντηση της Sony τώρα χωρίζεται σε τρία διαφορετικά σκέλη, ενώ κανένα από τα τρία δεν είναι απόλυτα “λογικό”. Αρχικά θεωρεί “φυσιολογική” την αντίδραση του Xperia Z3+ που τερματίζει αυτόματα την εφαρμογή που έχει αυξήσει την θερμοκρασία του προκειμένου να προστατευτεί.
Η εταιρεία υπόσχεται πως σύντομα το πρόβλημα θα διορθωθεί με αναβάθμιση λογισμικού που θα μειώσει την θερμοκρασία λειτουργίας της συσκευής. Φυσικά σε αυτή την περίπτωση η μοναδική λύση είναι η μείωση της συχνότητας λειτουργίας του Snapdragon 810 και ο περιορισμός του χρονικού διαστήματος που θα λειτουργεί σε υψηλότερη συχνότητα προκειμένου να μην παράγει υπερβολική ζέστη. Το αποτέλεσμα όμως φυσικά θα είναι η μείωση της απόδοσης του ακόμα περισσότερο, η ίδια λύση δηλαδή που επέλεξε και η HTC με το One M9 που αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα.
Τέλος η Sony φαίνεται να προτείνει στους χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη συσκευή τους να απευθυνθούν στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας, προκειμένου να τους βοηθήσει στη λύση τους. Με δεδομένο το ότι δεν μπορεί να αλλάξει η κατασκευή του Xperia Z3+ μετά την κυκλοφορία του, η εξυπηρέτηση πελατών και το Service της εταιρείας έχουν μάλλον περιορισμένες δυνατότητες για την λύση του προβλήματος, εκτός από την αντικατάσταση της συσκευής με μια άλλη που πιθανότατα θα παρουσιάζει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας