Απομακρυσμένη διαχείριση Smartphones και Tablets για την ασφάλεια εταιρικών αρχείων και εφαρμογών, προσφέρει στις επιχειρήσεις η νέα υπηρεσία Mobile Device Management (MDM) των λύσεων τεχνολογίας COSMOTE Business IT Solutions.
Με τη νέα cloud υπηρεσία MDM, οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης μπορούν να έχουν πρόσβαση με ασφάλεια σε εταιρικά emails και αρχεία, αλλά και να συνδεθούν στο intranet της εταιρείας σε πραγματικό χρόνο, όπου κι αν βρίσκονται, καθώς η υπηρεσία εξασφαλίζει την προστασία των εταιρικών δεδομένων, ακόμη και όταν οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν τις προσωπικές τους συσκευές.
Η επιχείρηση ορίζει τον διαχειριστή της υπηρεσίας ο οποίος μπορεί να διαγράψει εταιρικά δεδομένα σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας του Smartphone ή του Tablet, να ζητήσει τη χρήση κωδικού για κλείδωμα της οθόνης, αλλά και να εφαρμόσει άλλες πολιτικές ασφαλείας. Η νέα υπηρεσία προσφέρει, επίσης, δημιουργία αναφορών (reports) μέσω web portal διαχείρισης για τις συνδεδεμένες συσκευές.
H υπηρεσία MDM έρχεται να προστεθεί στις καινοτόμες λύσεις COSMOTE Business IT Solutions και παρέχεται σε συνεργασία με την MobileIron, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στο χώρο του Mobile Device Management. Η νέα υπηρεσία διατίθεται από 4,90€[1] /ανά μήνα και ο πρώτος μήνας παρέχεται δωρεάν για κάθε νέο πελάτη και για όλες τις ενεργές συσκευές της επιχείρησης.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στην Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Σταθερής & Κινητής Ομίλου ΟΤΕ στο 13818 ή να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της COSMOTE.
[1] Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και το πρόγραμμα επιβαρύνεται κατ’ ελάχιστο με μια ενεργή συσκευή ανά μήνα.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας
2 σχολια
Όποιος προτίθεται να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες Cosmote business cloud ας το ξανασκεφτεί. Η τεχνική τους υποστήριξη είναι απλά ανύπαρκτη. Προ 20 ημερών η εταιρεία μας παρέλειψε να πληρώσει στην ώρα του λογαριασμό εταιρικού κινητού. Πολύ λογικά, η σύνδεση του κινητού και ο λογαριασμός business cloud ανεστάλησαν. Ο λογαριασμός κινητής εξοφλήθηκε την ίδια ημέρα και η επικοινωνία του κινητού επανήλθε άμεσα. Δυστυχώς, έκτοτε, ο λογαριασμός business cloud τελεί σε αναστολή, παρά τις επανειλημμένες κλήσεις μας στην εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών της Cosmote και παρά τα επανειλημμένα e-mails μας. Η μόνιμη απάντηση της εξυπηρέτησης πελατών είναι ότι «το πρόβλημα είναι τεχνικό και αντιμετωπίζεται από τους αρμοδίους», η δε αυτοματοποιημένη απάντηση στα e-mails είναι «σύντομα α επικοινωνήσουμε μαζί σας», χωρίς όμως να έχει γίνει οποιαδήποτε γραπτή ή τηλεφωνική επικοινωνία από μέρους τους. 20 ημέρες μετά δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα αναστολής του λογαριασμού business cloud, ο οποίος θα έπρεπε να είχε επανέλθει αυτόματα από την πρώτη ημέρα πληρωμής του εταιρικού κινητού. Θαυμάστε χρόνο ανταπόκρισης σε τεχνικό πρόβλημα αυτής της μεγάλης εταιρείας τηλεπικοινωνιών.
Καλημέρα !
Επειδή ενημερώθηκε η Cosmote για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις με τις υπηρεσίες τους και μας απάντησαν ότι θα ήθελαν να βοηθήσουν, αν σου είναι εύκολο στείλε το e-mail επικοινωνίας μας κάποια στοιχεία ώστε να τους τα προωθήσουμε και να επικοινωνήσουν μαζί σου 🙂
Το email είναι το contact@in2mobile.gr !