Οι περισσότεροι «συνδεδεμένοι» χρήστες βρίσκονται στο Χονγκ Κονγκ και η Βόρεια Αμερική, ενώ ο πληθυσμός των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων τους πλησιάζει γοργά σε ποσοστά «διασύνδεσης», σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της GfK.
Η εταιρεία μετρήσεων ανέπτυξε ένα νέο δείκτη που αποτελείται από 78 χώρες και οχτώ παγκόσμιες περιφέρειες, ο οποίος δείχνει πόσο «συνδεδεμένος» είναι ο κάθε πληθυσμός.
Ειδικότερα, ο δείκτης απεικονίζει ποιες χώρες έχουν τους περισσότερο συνδεδεμένους καταναλωτές, τόσο συνολικά όσο και αναλυτικά στον κάθε ένα από τους έντεκα διαφορετικούς τύπους συσκευών (smartphone, tablet, φορητό υπολογιστή, desktop, wearables, smart TV, TV set-top box, κονσόλα videogame, e-reader, συνδεδεμένο αυτοκίνητο και smart home), μαζί με τις τάσεις των τελευταίων πέντε ετών.
Με βάση τον παραπάνω δείκτη, τα τελευταία δυο χρόνια παρατηρείται ότι, το Χονγκ Κονγκ και η Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς και Μεξικό) είναι σταθερά στην κορυφή ως οι δυο πιο συνδεδεμένοι πληθυσμοί παγκοσμίως.
Ωστόσο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κλείνουν γρήγορα την ψαλίδα, και θα βρεθούν από την όγδοη θέση το 2015 στην προβλεπόμενη τρίτη θέση φέτος. Ομοίως, η Ελβετία ξεπέρασε τη Δανία και τη Σουηδία και κινήθηκε ανοδικά από τη δέκατη θέση πέρυσι στην προβλεπόμενη όγδοη θέση φέτος.
Η Χιλή και η Ιορδανία κινούνται γρήγορα και ανοδικά προς τη συνδεσιμότητα
Άλλες χώρες στις οποίες έχουν γίνει σημαντικά άλματα προς την συνδεσιμότητα τον τελευταίο χρόνο είναι η Χιλή και η Ιορδανία.
Η Χιλή έχει σκαρφαλώσει επτά θέσεις, από την 27η το 2015 στην 20ή θέση φέτος, και τώρα βρίσκεται ακριβώς πίσω από την Ιταλία, την Ιρλανδία και την Αυστραλία. Και η Ιορδανία έχει, επίσης, ανέβει από την 31η θέση τον περασμένο χρόνο στην 23η – ξεπερνώντας χώρες όπως η Κύπρος, το Ομάν, η Νέα Ζηλανδία και το Βέλγιο.
Η βάση του δείκτη ξεκινά από τις 100 μονάδες (ο παγκόσμιος μέσος όρος για το έτος 2010).