Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, και το GSMARENA η Samsung είναι η εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις στον χώρο του Virtual Reality για το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Πιο συγκεκριμένα, η Samsung διέθεσε στην αγορά 780.000 περίπου Gear VR, τα διπλάσια από την δεύτερη εταιρεία, που είναι η Sony με το PlayStation VR και 375.000 πωλήσεις. Στην τρίτη θέση έρχεται το Cardboard της Google με περίπου 170.000, ενώ η Oculus βρίσκεται στην πέμπτη θέση με μόλις 64,000 πωλήσεις.
Είναι προφανές ότι στην επιτυχία αυτή της Samsung βοήθησε το πως λειτουργεί το Gear VR της εταιρείας, αφού φτάνει να βάλει κανείς ένα από τα συμβατά Smartphones της εταιρείας μέσα σε αυτό. Συγκριτικά, το PlayStation VR απαιτεί την ύπαρξη του ίδιου του PlayStation 4 της Sony, ενώ ακόμα περισσότερο, το Oculus Rift απαιτεί την χρήση υπολογιστή υψηλών επιδόσεων με αντίστοιχα μεγάλο κόστος.
Ταυτόχρονα, η χαμηλή τιμή πώλησης του Gear VR με μέσο κόστος κάτω από τα 100 δολάρια ανάλογα με την έκδοση, το κάνει και το πιο προσιτό από τις λύσεις του είδους, με εξαίρεση το Cardboard της Google.
Το ενδιαφέρον είναι ότι σύμφωνα με την SuperData Research, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, ο “τζίρος” στο Virtual Reality αναμένεται να φτάσει τα 37 δισεκατομμύρια δολάρια, από τα οποία σχεδόν τα μισά θα προέρχονται από την αγορά του κατάλληλου εξοπλισμού και τα υπόλοιπα από την πώληση περιεχομένου όπως παιχνίδια και κάθε είδους συμβατής εφαρμογής.
Η Samsung φαίνεται να ποντάρει πολλά στην επιτυχία του Virtual Reality και η προώθηση του Gear VR ακόμα και με την διάθεση του δωρεάν μαζί με το Galaxy S7 πριν ένα χρόνο, δείχνει ότι η εταιρεία θέλει να φτάσει στα χέρια όσο το δυνατόν περισσότερων καταναλωτών.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας