Αρχικη ΚΟΣΜΟΣ Η δημιουργικότητα της Samsung βραβεύτηκε στις Κάννες 2017

Η δημιουργικότητα της Samsung βραβεύτηκε στις Κάννες 2017

απο Kostas Gliatiotis

Mε επτά υψηλού κύρους Βραβεία Lions διακρίθηκε φέτος η διαφήμιση “Ostrich” της Samsung για τη δημιουργική υπεροχή της. Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Lions των Καννών (Cannes Lions International Festival of Creativity) περιλαμβάνει 8 ημέρες με ομιλίες και σεμινάρια, με αποκορύφωμα την πολυπόθητη τελετή βράβευσης Lions, στην οποία οι κορυφαίες δημιουργικές δουλειές από τη βιομηχανία της διαφήμισης, του marketing, της παραγωγής ταινιών, της μόδας και της τεχνολογίας διακρίνονται για τις πρωτοποριακές δημιουργίες τους.

 

Η Χρυσή Στρουθοκάμηλος

Οι δημιουργικές προσπάθειες της Samsung Electronics έλαβαν κορυφαία βαθμολογία για τη διαφήμιση της ναυαρχίδας Galaxy S8, “Ostrich”, η οποία κέρδισε τρία χρυσά βραβεία, δύο ασημένια και δύο χάλκινα. Η Samsung κέρδισε τα χρυσά βραβεία στην κατηγορία κινηματογραφικών ταινιών και συγκεκριμένα για καλύτερη σκηνοθεσία, animation και οπτικά εφέ.

Το διαφημιστικό σποτ δείχνει μία στρουθοκάμηλο που μαθαίνει να πετάει, αφού φορέσει το Samsung Gear VR  ξεκινώντας έναν εικονικό προσομοιωτή πτήσης. Η καμπάνια #DoWhatYouCant και το διαφημιστικό “Ostrich” αναδεικνύουν τη βασική ανάγκη του ανθρώπου να εξερευνήσει πέρα από αυτό που είναι φυσιολογικό και αποδεικνύουν τη δέσμευση της εταιρείας να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να ξεπεράσουν τα όρια και να πραγματοποιήσουν το αδύνατο.

Nεα και αρθρα που σε ενδιαφερουν

Γραψτε ενα σχολιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Στο In2mobile xρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την πιο σχετική εμπειρία, απομνημονεύοντας τις προτιμήσεις και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αποδοχή», συμφωνείτε στη χρήση ΟΛΩΝ των cookies. Αποδοχή Διαβάσε περισσότερα

Verified by MonsterInsights