Μια νέα καμπάνια “τρέχει” εδώ και λίγες ημέρες η “Κωτσόβολος”, με αφορμή την επερχόμενη Black Friday, στις 24 Νοεμβρίου 2017.
Η νέα καμπάνια αποτελεί δημιουργία της The Newtons Laboratory και επιχειρεί να φέρει με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο, λαϊκά και “αλά Ελληνικά” το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή.
Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ‘’Μαύρο’’ τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.
Με δημιουργικά ευφάνταστο τρόπο, χρησιμοποιεί τη φράση που λέμε όλοι μας όταν πρωτοακούμε τέτοιες ξενικές συνήθειες “Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;” και χτίζει μια χιουμοριστική και αιχμηρή καμπάνια.