Σχεδόν όλοι έχουν εγκατεστημένο στον Browser που χρησιμοποιούν ένα “πρόσθετο” που μπλοκάρει τις διαφημίσεις, προκειμένου να … βελτιώσουν την εμπειρία προβολής των σελίδων που επιθυμούν.
Η ίδια η Google (που σε μεγάλο βαθμό ζει από τα διαφημιστικά έσοδα…) γνωρίζει ότι κάποιες διαφημίσεις μπορεί να είναι πιο ενοχλητικές από τις υπόλοιπες και σκοπεύει να εμποδίσει εντελώς την προβολή τους στον Chrome. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συμμετέχει σε ένα Group εταιρειών που υποστηρίζει τις “διαφημίσεις με καλύτερα στανταρ ποιότητας” και προωθεί την δημιουργία διαφημίσεων που πετυχαίνουν την προβολή χωρίς να ενοχλούν τον χρήστη κατά την πλοήγηση του σε μια σελίδα.
Ο Chrome από τις 15 Φεβρουαρίου, θα αρχίσει να μπλοκάρει αυτόματα και χωρίς κάποιο πρόσθετο extension, τις διαφημίσεις που δεν τηρούν τα στάνταρ ποιότητας που έχει θέσει το συγκεκριμένο Group. Έτσι οι διαφημίσεις που πιάνουν ολόκληρη την σελίδα και πρέπει ο χρήστης να τις διώξει για να διαβάσει αυτό που θέλει, καθώς και πολλά άλλα είδη ενοχλητικής προώθησης θα μπλοκάρονται αυτόματα από τον Chrome. Μάλιστα, αν μια σελίδα έχει έστω και μια διαφήμιση που είναι μέσα σε αυτές που θα μπλοκάρονται, ο Chrome θα τις μπλοκάρει όλες στην συγκεκριμένη σελίδα, ακόμα και αν οι υπόλοιπες είναι “φυσιολογικές”.
Το σκεπτικό της Google είναι σωστό στη βάση του, αφού θέλει να ωθήσει τις εταιρείες να σχεδιάζουν διαφημίσεις που να μην ενοχλούν τους χρήστες του Chrome ώστε αυτοί να μην ψάχνουν να βρουν τρόπο να μπλοκάρουν την προβολή αυτών που θέλουν έξυπνα και χωρίς υπερβολές να προβάλουν ένα προϊόν. Η Google προσφέρει το Ad Experience Report, μια υπηρεσία που αναλαμβάνει να κρίνει αν μια διαφήμιση είναι “ενοχλητική” ή όχι, και στην συνέχεια δίνει περιθώριο 30 ημερών μέχρι να αρχίσει αυτόματα το μπλοκάρισμα της από τον Chrome. Ο κάθε developer μπορεί να υποβάλει στο Ad Experience Report τις διαφημίσεις του αφού τις διορθώσει και τις κάνει συμβατές με το πρόγραμμά για τα στάνταρ ποιότητας που συμμετέχει η Google.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας