Μια ενδιαφέρουσα αλλαγή για την κατηγορία των Smartphones στην Ινδία, είναι η “πτώση” της Samsung από την πρώτη θέση στις πωλήσεις.
Σύμφωνα με μια έκθεση της Canalys την πρώτη θέση κατέχει πλέον η Xiaomi με 27% της αγοράς, και η Samsung βρίσκεται στην δεύτερη θέση με 25%. Σε αριθμούς, η Xiaomi διέθεσε στην αγορά 8.2 εκατομμύρια συσκευές έναντι 7.3 εκατομμυρίων για τη Samsung. Μάλιστα, η Κινέζικη εταιρεία είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 17% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν ένα χρόνο.
Η ίδια έκθεση αναφέρει ότι η Xiaomi στην Ινδία λειτουργεί σχεδόν αυτόνομα, και αυτό την έχει βοηθήσει να αναπτυχθεί, επιλέγοντας τις συσκευές που θα κάνει διαθέσιμες στη χώρα. Παρότι πρόκειται για την δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα στον κόσμο, στην Ινδία η μέση τιμή ενός Smartphone είναι αρκετά χαμηλή. Οι περισσότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε οικονομικές συσκευές, αφού αυτές μπορεί να αγοράσει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, και οι συσκευές της Xiaomi σε αυτή την κατηγορία είναι περισσότερες αλλά συνήθως και πιο “ανταγωνιστικές” από αυτές της Samsung. Πιθανότατα και η Κορεάτικη εταιρεία στο μέλλον θα δημιουργήσει τις δικές της προτάσεις αποκλειστικά για αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Ινδία, προκειμένου να προσπαθήσει να επανέλθει στην πρώτη θέση.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας