ΒΙΕΝΝΗ – Αποστολή
Τη βούλησή της HMD Global να κάνει όλα όσα χρειάζονται ώστε τα κινητά Nokia να γίνουν και πάλι βασικές επιλογές των χρηστών και η εταιρεία να ξαναγίνει ένας από τους ηγέτες της αγοράς μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια, τόνισαν τα στελέχη της εταιρείας σε δημοσιογράφους από τις χώρες της κεντρικής και της ανατολικής Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Το IN2MOBILE.GR ήταν ένα από τα λίγα Μέσα που εκπροσώπησαν τη χώρα μας σε αυτή την παρουσίαση, που έλαβε χώρα στη Βιέννη.
Σε μία λιτή εκδήλωση είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε στα χέρια μας και να περιεργαστούμε το Nokia 1, το Nokia 6, το Nokia 7plus, το Nokia 8 Sirocco και το Nokia 8110 που αποτελεί την αναβίωση του θρυλικού 8110, την εποχή που η Nokia ήταν ο αδιαμφισβήτητος παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς στην κινητή τηλεφωνία.
Τις πρώτες εντυπώσεις από τις νέες συσκευές τις έχουμε ήδη γράψει αμέσως μετά την πρώτη παρουσίασή τους την πρόσφατη έκθεση MWC στη Βαρκελώνη.
Εν αναμονή λοιπόν των νέων συσκευών (και των σχετικών reviews που θα παρουσιάσουμε μόλις αυτές έρθουν στα χέρια μας), τα στελέχη της Nokia επικεντρώθηκαν κυρίως στη στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας, καθώς και στα περεταίρω σχέδιά της.
Ειδικότερα, τα στελέχη της εταιρείας στάθηκαν στη δυναμική που έχει αποκτήσει η HMD Nokia στις χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, με τις πωλήσεις στις συγκεκριμένες χώρες να σημειώνουν διαρκή άνοδο.
Σημείωσαν επίσης ότι με τα νέα κινητά η εταιρεία έχει πλέον δυνατή παρουσία σε όλες τις κατηγορίες κινητών, ενώ υπογράμμισαν το στόχο της εταιρείας να προσφέρει “αναγνωρίσιμα” τηλέφωνα στο κοινό της, αλλά και να τα κρατά “φρέσκα” από πλευράς λογισμικού, καθώς είναι βασικός εταίρος της Google για το πρόγραμμα “Android 1” στη βάση του οποίου τα κινητά της Nokia που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα θα έχουν πάντα την πλέον τελευταία έκδοση του Android για όσο διαρκεί το πρόγραμμα.
Ένας πρόσθετος λόγος για το παραπάνω είναι, όπως είπαν, και το γεγονός ότι οι χρήστες κρατούν τα κινητά τους και δεν τα αλλάζουν σε συχνά χρονικά διαστήματα.
Αναφέρθηκαν στο νέο Nokia 1 το οποίο, όπως είπαν, φιλοδοξεί να αποτελέσει την “είσοδο στον κόσμο των data” για όσους μέχρι τώρα είτε είχαν ένα feature phone, είτε δεν είχαν καθόλου τηλέφωνο.
Σημείωσαν ότι μέσα στο 2018 τα κινητά της εταιρείας θα διατίθεται σε 170 αγορές σε όλο τον κόσμο (από τις 80 που διατίθενται σήμερα), καθώς και ότι στις 15 από τις 50 αγορές που σήμερα η εταιρεία έχει παρουσία, βρίσκεται μέσα στις 5 πρώτες σε πωλήσεις εταιρείες κινητών.
Ανέφεραν επίσης ότι μέσα στο 2017 οι πωλήσεις έφτασαν στα 70 εκατ. συσκευές, αριθμός που έχουν στόχο να διπλασιάσουν για το 2018, ενώ ο μεσοπρόθεσμος στόχος είναι σε 3-5 χρόνια η HMD Nokia να είναι ένας από τους ηγέτες της αγοράς.
Επίσης, αναφέρθηκαν στο προφίλ των χρηστών που προτιμούν τα μοντέλα της εταιρείας, λέγοντας ότι οι 3 στους 4 χρήστες συσκευών Nokia, προτείνουν την αγορά κινητού Nokia και σε άλλους, ενώ το 65% των κατόχων κινητών Nokia αποτελεί νεανικό κοινό.
Τέλος, σημείωσαν ότι μέσα στο 2018 η εταιρεία θα κυκλοφορήσει και νέα μοντέλα (χωρίς όμως να αναφέρουν κάτι πιο συγκεκριμένο), ενώ σε ερώτηση του IN2MOBILE.GR για το εάν εξετάζουν σε μελλοντικά μοντέλα να ενσωματώσουν προηγμένα χαρακτηριστικά που θα έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία (όπως, για παράδειγμα, η κάμερα του Nokia 808) απάντησαν ότι ναι μεν η εταιρεία ακολουθεί σε σημαντικό βαθμό την εξέλιξη των κινητών όπως αυτά παράγονται από τη Foxconn, για λογαριασμό της HMD Nokia, πλην όμως αναζητούν πάντοτε όλες τις τεχνολογικές λύσεις και όλες τις πιθανές δυνατότητες για να δώσουν και τη δική τους τεχνολογική “πινελιά”, πέραν φυσικά του design και του brand name.
Στο πλαίσιο της αποστολής μας στη Βιέννη, το IN2MOBILE.GR πήρε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη από τον Country Manager της HMD Nokia για την Ελλάδα, την Κύπρο και το Ισραήλ, Λάμπρο Ζολώτα, την οποία θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε πολύ σύντομα.