Μετά από αρκετές διαρροές, η Xiaomi παρουσίασε πριν λίγη ώρα και επίσημα το επόμενο κορυφαίο Mid Range της με την ονομασία Mi 6X
Οι αλλαγές στον εξωτερικό σχεδιασμό του Mi 6X είναι περιορισμένες, όμως δύο από αυτές είναι σχετικά σημαντικές. Η πρώτη είναι η κάθετη πλέον τοποθέτηση των δύο καμερών στο πίσω μέρος του, και η δεύτερη είναι η απουσία των πλήκτρων χειρισμού κάτω από την οθόνη. Ο αισθητήρας αποτυπωμάτων συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μάλλον βολική θέση στο πίσω μέρος του Smartphone, ενώ παραδοσιακά, η συσκευή είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο.
Στο εσωτερικό τώρα του Mi 6X υπάρχουν περισσότερες και πιο ενδιαφέρουσες αλλαγές. Από τις 2 κάμερες, η βασική έχει ανάλυση 12 Mpixels και ένα αρκετά φωτεινό f/1.75 διάφραγμα μπροστά της, ενώ η δεύτερη είναι ακόμα μεγαλύτερη στα 20 Mpixels, με αντίστοιχα φωτεινό διάφραγμα και σχεδιασμένη για λήψη φωτογραφιών σε χαμηλό φωτισμό. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, το Mi 6X μπορεί να αναγνωρίσει αυτόματα έως και 200 διαφορετικά “σκηνικά” και να προσαρμόσει ανάλογα τις ρυθμίσεις της κάμερας ώστε να βγάλει την καλύτερη δυνατή φωτογραφία.
Ο επεξεργαστής του Mi 6X είναι ο νεότερος και καλύτερος Snapdragon 660 της Qualcomm, η μέχρι στιγμής ισχυρότερη με διαφορά πρόταση στην μεσαία κατηγορία. Θα συνδυάζεται με 4 GB μνήμης RAM στην βασικη έκδοση των 64 GB, θα υπάρχει όμως και επιλογή για 6 GB RAM με είτε 64 είτε 128 GB αποθηκευτικού χώρου. Αναμενόμενα, το Smartphone τρέχει την νεότερη διαθέσιμη MIUI 9.5 έκδοση του γραφικού περιβάλλοντος της Xiaomi, και κάτω από αυτή βρίσκεται η αντίστοιχα νεότερη Android 8.1 Oreo.
Η βασική έκδοση του Mi 6X θα κοστίζει περίπου 210 ευρώ στην Κίνα, ενώ πιθανότατα στον υπόλοιπο κόσμο να δούμε μια διαφορετική έκδοση του με Stock Android, όπως έγινε πριν ένα χρόνο με το Mi 5X και το Mi A1.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας