Ακόμα και αν η προβολή της “ιστορίας” του κάθε χρήση στο Facebook καθυστέρησε να αποκτήσει την δημοτικότητα που θα ήθελε η εταιρεία, ειδικά σε σύγκριση με το αντίστοιχο χαρακτηριστικό του Instagram, φαίνεται ότι πλέον οι χρήστες του έχουν αυξηθεί αρκετά για να μπορούν να… φέρουν έσοδα .
Σύμφωνα με το Techcrunch τα Facebook Stories έχουν πλέον περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά, και είναι ένα αρκετά μεγάλο κοινό ώστε το κοινωνικό δίκτυο να θέλει να προβάλει σε αυτό διαφημίσεις. Αρχικά και σε δοκιμαστικό στάδιο, οι χρήστες σε Ηνωμένες Πολιτείες, Μεξικό και Βραζιλία θα αρχίσουν να βλέπουν διαφημίσεις σε μικρά βίντεο διάρκειας από 5 έως 15 δευτερόλεπτα τις οποίες και θα μπορούν να παραλείψουν αν το επιθυμούν.
Το Facebook σχεδιάζει να επεκτείνει στη συνέχεια τη προβολή αυτών των διαφημίσεων, με δεδομένο το ότι τα Facebook Stories κοντεύουν να ξεπεράσουν τα απλά post που κάνουν οι χρήστες στο News Feed τους.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας