Τις νέες τάσεις, αλλά και το όραμά της για τον τρόπο εργασίας του μέλλοντος, παρουσίασε η Lenovo σε ειδική εκδήλωση στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Με βασικούς ομιλητές εκπροσώπους από τους χώρους του cutting edge επιχειρείν, αλλά και των media, στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν διαφορετικά μοντέλα εργασίας και ενδιαφέρουσες απόψεις, αλλά και βασικά προϊόντα τεχνολογίας που προτείνει η Lenovo στις προϊοντικές κατηγορίες premium, mainstream και budget friendly και που αποτελούν, σύμφωνα με την εταιρεία, τη βάση για τα εργασιακά μοντέλα του μέλλοντος.
Συγκεκριμένα, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα νέα επαγγελματικά προϊόντα της οικογένειας Think, όπως τα νέας γενιάς ThinkPad X1 Carbon, X1 Yoga και X1 Tablet, τη νέα λύση της Lenovo για meeting rooms και collaboration, ThinkSmart Hub 500, και πολλά άλλα.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με ένα workshop για το New Commercial Portfolio της Lenovo από τον Γιάννη Χουρδάκη, Lenovo SMB Sales Manager, που μίλησε για τα εντυπωσιακά ορόσημα της ιστορίας του ThinkPad τα τελευταία 25 χρόνια, αλλά και τους τρεις σταθερούς πυλώνες εξέλιξης της εμβληματικής οικογένειας προϊόντων Think: αντοχή, καινοτομία και σχεδιασμός που τα κρατούν σταθερά στην κορυφή των προτιμήσεων.
Ακολούθησε ο χαιρετισμός του γενικού διευθυντή Ελλάδας και Κύπρου της Lenovo, Παναγιώτη Μακρυνιώτη και panel discussion με συντονιστή τον Δημήτρη Πεφάνη και θέμα Workplace / Workforce of the future με τοποθετήσεις από τους:
– Γιάννη Δοξαρά, ιδρυτή και CEO της Warply που μίλησε για το “The Future of Computing: Quantum A.I.” όπου ανέλυσε το πώς το AI επιφέρει αλλαγές στον τρόπο εργασίας, με παραδείγματα από μοντέλα εργασίας σε διαφορετικά μέρη του κόσμου και τις τάσεις των mobile workers και της δουλειάς εξ αποστάσεως.
– Δημήτρη Καλαβρό – Γιουσίου, ιδρυτή και επιμελητή του TEDxAthens & Velocity Partners VC που μίλησε για το “The Age of Transformation” και εστίασε στην αναδυόμενη νομαδική εργασιακή κουλτούρα και πως η τεχνολογία την διευκολύνει και την ενθαρρύνει, καθώς και την εκπαίδευση σε digital skills για όλους μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων, αλλά και για τη δυναμική μικρών ομάδων που μπορούν να συνεργάζονται ανεξάρτητα από το σημείο του πλανήτη που βρίσκονται.
– Δημήτρη Πεφάνη, γενικό διευθυντή του insider.gr που τοποθετήθηκε για τις αλλαγές στη δημοσιογραφία στην νέα εποχή και ανέλυσε πως τα νέα τεχνολογικά εργαλεία έχουν αλλάξει τόσο στον τρόπο που τα μέσα καλύπτουν την επικαιρότητα σήμερα, αλλά και τον τρόπο που το κοινό τα «καταναλώνει» τα νέα.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την παρουσίαση και συζήτηση με θέμα “Η Επόμενη Μέρα: Οι Προτεραιότητες I.T. και το Όραμα της Lenovo” με τους Γιάννη Κουτρομάνο Client Devices & Solutions Leader, Coca Cola Hellenic Bottling Company και Βαγγέλη Μητάκο, Lenovo Key Account Sales Manager, όπου οι δύο ομιλητές παρουσίασαν τις στρατηγικές IT προτεραιότητες στον εργασιακό χώρο του μέλλοντος και το όραμα της Lenovo για τον εργασιακό χώρο του μέλλοντος αντίστοιχα. Τόνισαν ότι το 2020, το ανθρώπινο δυναμικό θα απαρτίζεται κατά 50% από millennials, κοινό που απαιτεί ευελιξία στη χρήση των ψηφιακών συσκευών τους, τόσο για εργασία όσο και για διασκέδαση.