Στο βαθμό που μπορεί να μετρηθεί η απόδοση μιας κάμερας σε ένα smartphone από μία θεωρητικά ανεξάρτητη εταιρεία, το DxO Mark συνεχίζει να δοκιμάζει κορυφαίες συσκευές από τους κατασκευαστές που τις υποβαλουν σε αυτό για δοκιμή.
Στη λίστα αυτή μπήκε πλέον και το Galaxy Note 9 της Samsung, και μάλιστα με 103 πόντους στο συνολικο του σκορ, βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση, μαζί με το U12+ της HTC. Φυσικά την πρωτιά στη λίστα του DxO Mark συνεχίζει να τη διατηρεί το P20 Pro της Huawei, με απόδοση που ακόμα απέχει αρκετά προς τα πάνω σε σύγκριση με αυτή του Note 9.
Σύμφωνα με το DxO Mark, οι παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτό το αποτέλεσμα είναι αρκετά συγκεκριμένοι, και έχουν βελτιωθεί σημαντικά από τα δύο Galaxy S9. Το OIS (optical image stabilization) λειτουργεί καλύτερα από ότι φαίνεται, ενώ και η εστίαση γίνεται σε μικρότερο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με τα δύο Galaxy S9. Μάλιστα μπορεί να διατηρήσει καλύτερα την εστίαση και κατά τη διάρκεια εγγραφής βίντεο, που παρότι βαθμολογείται ξεχωριστά, συμβάλει και αυτό στο τελικό σκορ.
Η λεπτομέρεια των φωτογραφιών φαίνεται επίσης ότι είναι πολύ καλή για τα δεδομένα της Samsung παντα, ενώ το DxO Mark αναφέρει και τα όντως πολύ χαμηλά επίπεδα ψηφιακού θορύβου σαν ένα από τα πλεονεκτήματα της κάμερας.
Τέλος, η δεύτερη κάμερα με δυνατότητα “ζουμ” βγάζει και αυτή φωτογραφίες με λεπτομέρεια που διατηρείται ακόμα και σε…. Επιπλέον 4Χ ζουμ, ενώ το bokeh εφέ που χρησιμοποιεί και τις δύο κάμερες ταυτόχρονα λειτουργεί και αυτό αρκετά καλά.
Παρόλα αυτά, για την νεότερη πρόταση της Samsung, με κόστος πάνω από 1000 ευρώ, και έχοντας περιθώριο αρκετών μηνών ώστε να “απαντήσει” στο Ρ20 Pro της Huawei, η δεύτερη αυτή θέση και μάλιστα σε ισοπαλία με συσκευή της…. HTC δεν είναι απαραίτητα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας