Σύμφωνα με μια έκθεση της Counterpoint research, η Samsung συνεχίζει να χάνει μέρος της αγοράς των smartphone με αρκετά εντυπωσιακό Ρυθμό. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατάφερε να πουλήσει 13% λιγότερα smartphones το τρίτο τρίμηνο του 2018 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν ένα χρόνο.
Αναλυτικότερα τώρα, η εταιρεία κατάφερε να διαθέσει περίπου 72 εκατομμύρια συσκευές το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας αριθμός που παρότι είναι ελάχιστα μεγαλύτερος από τα 71 εκατομμύρια του δεύτερου τριμήνου της χρονιας, είναι σαφώς μειωμένος σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Η σημαντικότερη επίπτωση από τις μειωμένες αυτές πωλήσεις είναι ότι πλέον η Samsung κατέχει το 19% της παγκόσμιας αγοράς, με το ποσοστό της να κατεβαίνει κάτω από το 20% μετά από αρκετά χρόνια. Η διάθεση του Galaxy Note 9, και η επιτυχημένη πορεία του στην αγορά είναι σύμφωνα με την Counterpoint ο λόγος που η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει και αυτό το ποσοστό στις πωλήσεις της.
Στην δεύτερη θέση η Huawei κατέχει 14% της αγοράς, και σε πλήρη αντίθεση με τη Samsung, αύξησε κατά 33% το ποσοστό της σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2017 πριν ένα χρόνο. Η Apple στην τρίτη θέση πλέον ξεκάθαρα, ακόμα και μετά την διάθεση των νέων iPhone στην αγορά, κατέχει το 12 % ενώ η Xiaomi και η Oppo έχουν η κάθε μία ένα ποσοστό 9%.
Επιστρέφοντας στη Samsung, η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση στην αγορά της Ευρώπης , με ποσοστό 31% .
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας