Μια ακόμα “ενδιαφέρουσα” τεχνικά υπηρεσία, που παρόλα αυτά καταγράφει περισσότερα δεδομένα των χρηστών του, φαίνεται ότι ετοιμάζει το Facebook σύμφωνα με πατέντα που κατέθεσε στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με αυτή, το κοινωνικό δίκτυο ετοιμάζει μια υπηρεσία που θα μπορεί να προβλέψει τις μετακινήσεις των χρηστών, με βάση τις συνήθειες τους αλλά και δεδομένα από άλλους χρήστες που έχουν παρόμοιες συνήθειες και τρόπο μετακίνησης.
Θεωρητικά, το Facebook θα μπορεί να παρακολουθεί τις συνήθειες ενός χρήστη που τυπικά μετά τη δουλειά του επισκέπτεται ένα συγκεκριμένο… σουπερ μάρκετ και να υπολογίζει καλύτερα πόσο πιθανό είναι να κάνει το ίδιο και την επόμενη φορά.
Η προφανής χρησιμότητα μιας τέτοιας δυνατότητας είναι να γνωρίζει το Facebook ακριβώς τι διαφημίσεις να προβάλει σε κάθε χρήστη ανάλογα με τις συνήθειες και να ενδιαφέροντα του, και να τις προβάλει τη στιγμή που είναι πιο πιθανό αυτός να “αγοράσει” κάτι ή να ενδιαφερθεί για ένα προϊόν. Το Facebook από την πλευρά του, στην περιγραφή της πατέντας δίνει και μια πιο απλή εξήγηση, ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να γνωρίζει πότε ένας συνδρομητής του θα βρίσκεται σε περιοχή με κακή κάλυψη προκειμένου να έχει ήδη “φορτώσει” το Newsfeed του ώστε να το έχει έτοιμο.
Μαζί με αυτή, το κοινωνικό δίκτυο κατέθεσε μια ακόμα πατέντα που θα του επιτρέπει να καταγράφει αναλυτικότερα τα επίπεδα λήψης κάθε είδους δικτύου από φορητές συσκευές. Με αυτόν τον τρόπο το Facebook θα μπορεί να γνωρίζει την ακριβή κάλυψη κάθε δικτύου κινητής τηλεφωνίας σε συγκεκριμένα σημεία, αλλά και την ταχύτητα και απόδοση ασύρματων δικτύων που είναι ελεύθερα για τη χρήση τους.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας