Η Apple ξεκινάει ένα πρόγραμμα επισκευής όσων iPhone 6s και 6s Plus ενδέχεται να αντιμετωπίζουν πρόβλημα κατά την ενεργοποίηση. Η Apple δεν έχει αποκαλύψει ποιο ακριβώς εξάρτημα των συσκευών είναι αυτό που ευθύνεται για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Δεν έχει βέβαια ακόμη διευκρινίσει ούτε πως ακριβώς θα λειτουργήσει η συγκεκριμένη υπηρεσία.
Το προαναφερθέν πρόβλημα επηρεάζει έναν περιορισμένο αριθμό σειριακών αριθμών. Αναλυτικά, αφορά όσες συσκευές κατασκευάστηκαν από τον Οκτώβριο του 2018 έως τον Αύγουστο του 2019. Στην ιστοσελίδα του συγκεκριμένου προγράμματος υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου του σειριακού αριθμού. Με τον τρόπο αυτό, οι κάτοχοι των iPhone θα μπορούν να διαπιστώσουν εάν οι συσκευές τους ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Εάν είστε ανάμεσα στους άτυχους έχετε τρεις επιλογές: Να βρείτε έναν εξουσιοδοτημένο πάροχο service, να μεταβείτε σε ένα Apple Retail Store ή επικοινωνήσετε μέσω email με την Υποστήριξη της Apple για να στείλετε πίσω το τηλέφωνο.
Επιπλέον, αν έχετε ήδη αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα στο παρελθόν και αναγκαστήκατε να επιδιορθώσετε τη συσκευή ενώ η συγκεκριμένη επισκευή δεν καλυπτόταν από την εγγύηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Apple για επιστροφή χρημάτων.