Η Disney, η οποία ετοιμάζει την δική της streaming υπηρεσία, απαγορεύει τις διαφημίσεις του Netflix στα τηλεοπτικά δίκτυά της. Με τον τρόπο αυτό, θέλει να βάλει… τρικλοποδιά στον γίγαντα του streaming. Μη ξεχνάμε πως η εταιρία ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τη δική της streaming υπηρεσία, το Disney +.
Από έναν συνολικό διαφημιστικό προϋπολογισμό 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, το Netflix δαπάνησε 99,2 εκατομμύρια δολάρια για τηλεοπτικές διαφημίσεις, ενώ το 13% αυτού του ποσού δόθηκε σε κανάλια ψυχαγωγίας του ομίλου Disney.
Όπως όλα δείχνουν, η Disney θέλει να χτυπήσει κυρίως το Netflix. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό πως δεν θα εφαρμοστεί αντίστοιχο μπλόκο σε Amazon, Apple ή Comcast, οι οποίες έχουν όλες τις δικές τους υπηρεσίες streaming. Αρχικά, η εταιρία είχε αναφέρει στους υπαλλήλους της να μην δέχονται διαφημίσεις ανταγωνιστικών υπηρεσιών. Φαίνεται πως τελικά η απαγόρευση θα εφαρμοστεί μόνο στον γίγαντα του streaming, το Netflix.
Η Disney+ θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ και τον Καναδά στις 12 Νοεμβρίου. H υπηρεσία θα προσφέρει περιεχόμενο από Marvel και Stars Wars. Επιπλέον, στα σχέδιά της, μεταξύ άλλων, είναι να δημιουργήσει νέες σειρές βασισμένες σε ταινίες της Fox. Η μηνιαία συνδρομή θα είναι μόλις 6,99 δολάρια. Το συγκεκριμένο ποσό είναι σαφώς χαμηλότερο και από το πιο οικονομικό μη-HD Basic πρόγραμμα του Netflix που κοστίζει 8,99 δολάρια.