Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, επεκτείνει την υπηρεσία Express Παράδοση, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να παραλάβουν το Σάββατο τις παραγγελίες που έχουν καταχωρήσει μέχρι την Παρασκευή στις 15:00. Πρόκειται για μία εξέλιξη της υπηρεσίας που έχει στόχο την ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία, πάντα με την ασφάλεια και αξιοπιστία των αγορών μέσω Skroutz.
Πιο συγκεκριμένα, οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Πέμπτη στις 15:00 έως Παρασκευή στις 15:00 με Express Παράδοση για Αττική, θα παραδίδονται το Σάββατο, χωρίς επιπλέον χρέωση. Επιπλέον, όσες παραγγελίες με Express Παράδοση γίνονται στο διάστημα μεταξύ 14:00 και 15:00, θα παραδίδονται σε όλη την Ελλάδα την επόμενη ημέρα, αντί για τη μεθεπόμενη ημέρα όπως ίσχυε μέχρι τώρα. Ενώ οι παραγγελίες που γίνονται από Παρασκευή στις 15:00 έως Σάββατο στις 11:00 από επιλεγμένους merchants, θα παραδίδονται τη Δευτέρα, αντί για Τρίτη (για παραδόσεις εντός Αττικής).
Το Skroutz συνεχίζει να διευρύνει τις διαθέσιμες υπηρεσίες που παρέχει για να καλύψει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, παρέχοντας μία άψογη αγοραστική εμπειρία. Η υπηρεσία Express Παράδοση του Skroutz έχει εξυπηρετήσει το καταναλωτικό κοινό, καθώς από την αρχή της υπηρεσίας πάνω από το 15% των παραγγελιών ήταν με express παραδόσεις, ενώ το 10% αυτών έχουν γίνει σε Skroutz Point.
Σχετικά με το Skroutz
Η Skroutz Α.Ε. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα.
Οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 30 εκατ. προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz. Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και το πιο αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της.
H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 550 εργαζομένους, ενώ μετά από 19 χρόνια λειτουργίας έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας