Η Ericsson (NASDAQ:ERIC) ανακοινώνει πως η Gartner, Inc. την κατέταξε ανάμεσα στους ηγέτες των Συστημάτων Υποστήριξης Λειτουργίας Δικτύων (Operations Support Systems, OSS) [1] και των Ολοκληρωμένων Εσόδων και Διαχείρισης Πελατών (IRCM) για τέταρτη και δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αντίστοιχα, σύμφωνα με την έκθεση “Magic Quadrant for Operations Support Solutions”. Η Gartner αξιολόγησε την Ericsson με βάση την ικανότητά εκτέλεσης και πληρότητας του οράματός της.
Το ολοκληρωμένο, end-to-end, προ-ενσωματωμένο αρθρωτό σύστημα OSS λογισμικού της Ericsson, καθώς και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες, η ενοποίηση συστημάτων και διαχείριση υπηρεσιών, έχουν καταστήσει τη φήμη της εταιρείας, ως κορυφαίο συνεργάτη για φορείς παγκοσμίως. Το λογισμικό και οι υπηρεσίες της Ericsson βοηθούν στη διαχείριση της πολυπλοκότητας και μείωσης του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας με ένα μοναδικό συνδυασμό end-to-end λειτουργιών και τεχνογνωσία δικτύου, καθώς και δυνατότητες λογισμικού.
Το Charging and Billing in One είναι μια πλήρως ολοκληρωμένη σουίτα IRCM της Ericsson, την οποία πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας χρησιμοποιούν για να διαθέσουν με ευελιξία πολλαπλές προσφορές. Η σουίτα περιλαμβάνει συγκλίνουσα χρέωση, επιχειρηματική υπόστήριξη, και συστήματα ελέγχου, καθώς και κατάλογο προϊόντων για μια απλουστευμένη προσέγγιση προς όλους τους πελάτες και τις υπηρεσίες.
Ο Per Borgklint, Senior Vice President και Head of Business Unit Support Solutions, της Ericsson αναφέρει: “Αισθανόμαστε πως η έκθεση της Gartner Magic Quadrant επικυρώνει τη εξελισσόμενη στρατηγική μας, η οποία περιλαμβάνει τις πρόσφατες εξαγορές μας που βλέπουν να συνεχίζουμε να οικοδομούμε για μια ολοκληρωμένη σουίτα προϊόντων που ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Πιστεύουμε πως η ηγετική θέσης μας καταδεικνύει τη συνεχή δέσμευση μας να παρέχουμε στους πελάτες μας καινοτόμες, ευέλικτες και πλήρως ολοκληρωμένες λύσεις που ενισχύουν την αφοσίωση και βελτιώνουν τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών. Αισθανόμαστε υπερήφανοι για την αναγνώριση ως προς την πληρότητα του οράματός μας και την ικανότητα να το φέρουμε σε πέρας.“
Η έκθεση της Magic Quadrant για το OSS αξιολογεί προμηθευτές που πωλούν end -to-end λύσεις για τη διασφάλιση της παροχής υπηρεσιών, εκπλήρωση, και παραγγελία και διαχείριση ενός καταλόγου λύσεων, καθώς και τις νέες υποδομές OSS για την υποστήριξη των SDN / NFV και των πρωτοβουλιών που βασίζονται στην εμπειρία καταναλωτή, σε επιχειρηματικό επίπεδο, για τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας.
Η ολοκληρωμένη διαχείριση των εσόδων και των πελατών της αγοράς περιλαμβάνει τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνιών που θέλουν να αποκτήσουν εμπορικά πακέτα λογισμικού off-the -shelf που απευθύνονται στα έσοδα της επιχείρησης και των διαδικασιών διαχείρισης πελατών . Σουίτες λύσεων που συμπεριλήφθηκαν στην ανάλυση της Gartner IRCM παρέχουν τιμολόγηση , εξυπηρέτηση πελατών , χρέωση , τιμές προιόντων , διαχείριση της σχέσης με τους εταίρους , διαχείρισης της πολιτικής δικτύου , mediation , self-service analytics , και άλλες σχετικές λειτουργίες .
Οι πάροχοι επικοινωνιών πρέπει να γίνουν ευέλικτοι , δεδομένου ότι υποστηρίζουν υπηρεσίες σε όλα τα δίκτυα , προσφέρουν μια σειρά από προγράμματα συνδρομών και ωθούν τα όρια της καινοτομίας . Η Ericsson βοηθά τους πελάτες να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες με μια ολοκληρωμένη , ενιαία σουίτα προϊόντων OSS και BSS που συνδυάζει την επιχειρηματικότητα , τις τεχνολογίες πληροφορικής και τις δυνατοτήτων του δικτύου . Μια ομάδα με περισσότερους από 65.000 επαγγελματίες υπηρεσιών υποστηρίζει αυτές τις προσφορές, με παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και ολοκλήρωσης συστημάτων , υπηρεσίες διαχείρισης , υπηρεσίες που σχετίζονται με το προϊόν , και υπηρεσίες αναμετάδοσης. Ηγετική θέση της Ericsson στην αγορά, υποστηρίζεται από το έργο της εταιρείας με τους πελάτες να βελτιώσει την εμπειρία του συνδρομητή , να αποφέρει νέα έσοδα και να δώσει νέα ώθηση στην αποδοτικότητα . Ως αποτέλεσμα , η Ericsson παραμένει σε αυτή τη θέση για τη συνεχιζόμενη επιτυχία της, καθοδηγούμενη από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες δεδομένων .
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας