Δυναμική είσοδο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης έκανε από σήμερα η Wind Ελλάς, με την ανακοίνωση της υπηρεσίας WIND VISION.
Πρόκειται για μία υπηρεσία που έρχεται συμπληρωματικά ως προς τις υπόλοιπες υπηρεσίες της Wind, θα παρέχεται αποκλειστικά μέσω internet, και επί του παρόντος θα αφορά στους συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας – internet της εταιρείας.
Πολλές δυνατότητες
H νέα υπηρεσία της Wind Ελλάς διαθέτει πολλές δυνατότητες, μεταξύ των οποίων και οι παρακάτω:
– ένα ενιαίο περιβάλλον πλοήγησης για όλες τις λειτουργίες με τη χρήση ενός και μόνο απλού τηλεκοντρόλ
– Συνδυασμός του συνδρομητικού τηλεοπτικού περιεχόμενου μέσω του δικτύου σταθερής και internet της Wind, και της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης, χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση δορυφορικό πιάτου, καθώς ο αποκωδικοποιητής μπορεί ταυτόχρονα να συνδεθεί και με την εξωτερική τηλεοπτική κεραία.
– Δυνατότητα ενσύρματης, αλλά και ασύρματης σύνδεσης του αποκωδικοποιητή με το οικιακό δίκτυο.
– Δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου σε ανάλυση 4K και τεχνολογία HDR, σε όσα κανάλια είναι διαθέσιμο περιεχόμενο αυτής της ανάλυσης.
– Δυνατότητα ταυτόχρονης θέασης του συνδρομητικού περιεχομένου τόσο στην τηλεόραση, μέσω του αποκωδικοποιητή, όσο και σε 2 ακόμα συσκευές (κινητό – tablet) κατεβάζοντας τη σχετική εφαρμογή είτε από το Google Play, είτε από το App Store, σε κάθε μία από τις 2 αυτές συσκευές (προς το παρόν δεν είναι δυνατή η τηλεθέαση μέσα από υπολογιστή).
– Τηλεθέαση “on demand” μέσα από νέες λειτουργίες όπως Catch up (ο συνδρομητής μπορεί να παρακολουθήσει τα αγαπημένα του προγράμματα μέχρι και 7 ημέρες από την αρχική τους προβολή) και επανεκκίνηση ζωντανού προγράμματος (αν χάσει ο θεατής την αρχή του προγράμματός μπορεί να πατήσει επανεκκίνηση και να το δει από την αρχή).
– Δυνατότητα χειρισμού του αποκωδικοποιητή από το κινητό του χρήστη, μέσα από ειδική εφαρμογή που κατεβάζει και εγκαθιστά στο κινητό του ο χρήστης.
– Δυνατότητα σύνδεσης στον αποκωδικοποιητή εξωτερικών συσκευών, είτε μέσω USB θύρας, είτε μέσω Bluetooth.
– Ενσωμάτωση στην ψηφιακή πλατφόρμα όλων των υπηρεσιών της πλατφόρμας Android TV, κάτι που δίνει στον συνδρομητή της πρόσβαση και σε όλες τις υπηρεσίες και εφαρμογές της συγκεκριμένης πλατφόρμας (Google Play Movies, μουσικές εφαρμογές, YouTube, Google play Games! κ.α.).
Επίσης, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της νέας υπηρεσίας, η Wind ήρθε σε στρατηγική συμφωνία με τη Netflix και χάρη σε αυτή ο συνδρομητής της υπηρεσίας WIND VISION παίρνει μαζί και δωρεάν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Netflix για 3 – 6 μήνες, ανάλογα με το πακέτο συνδρομής (μια προσφορά που ισχύει ακόμα και για υπάρχοντες συνδρομητές του Netflix).
Προς το παρόν θα διατίθενται 2 συνδρομητικά πακέτα, το Family Pack (έναντι 9,9 ευρώ το μήνα) και το Full Pack (που θα έχει επιπλέον και τα κανάλια Novasports και θα κοστίζει 24,9 ευρώ το μήνα), ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον να προστεθούν και πιο εξειδικευμένα πακέτα.
Νάσος Ζαρκαλής: “Το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου”
“Η είσοδος μας στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, με τη νέα υπηρεσία WIND VISION, είναι μια ιστορική στιγμή για την εταιρεία μας και αποτελεί έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης που έρχεται να προστεθεί στον μετασχηματισμό της WIND» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND, Νάσος Ζαρκαλής, εγκαινιάζοντας τη νέα υπηρεσία.
“Η διετία 2016-2017 χαρακτηρίζεται από υψηλή αύξηση εσόδων, της τάξης του 7,3% και εντυπωσιακή αύξηση του EBITDA που άγγιξε το 21,3%” τόνισε ο κ. Ζαρκαλής “Το ίδιο διάστημα υλοποιήσαμε επενδύσεις ύψους 188 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα τη μεγάλη επέκταση των υποδομών μας, τόσο σε κινητή όσο και σε σταθερή τηλεφωνία, με τη δημιουργία του δικού μας δικτύου νέας γενιάς σταθερής προκειμένου να προσφέρουμε internet υπέρ – υψηλών ταχυτήτων μέσω οπτικής ίνας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Αν το 2017 ήταν το έτος Fiber για τη WIND, το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου”.
Επίσης, ο επικεφαλής της Wind Ελλάς σημείωσε πως η εταιρεία αναμένει ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα είναι ένα διάστημα μεγάλης ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης (που, όπως είπε, σήμερα απαριθμεί στην Ελλάδα περίπου 1 εκατ. συνδρομητές και έχει μια διείσδυση 25%, τη στιγμή που στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες ξεπερνά το 60%), αλλά και πλήρους μετασχηματισμού του τρόπου τηλεθέασης, καθώς κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος η τηλεθέαση περιεχομένου “on demand” (είτε δωρεάν, είτε επί πληρωμή). Σημείωσε ακόμα ότι η ανάπτυξη υποδομών νέας γενιάς (οπτικές ίνες) αλλάζει τα δεδομένα στους τρόπους παροχής του περιεχομένου, καθώς δημιουργεί νέα κανάλια διανομής του.
Σε ότι αφορά το μέγεθος της επένδυσης ο επικεφαλής της Wind Ελλάς δε θέλησε να αναφέρει συγκεκριμένο νούμερο (είπε ωστόσο ότι πρόκειται για επένδυση “πολλών εκατομμυρίων”), ενώ πρόσθεσε ότι ο πρώτος στόχος είναι οι 600.000 σταθερούς συνδρομητές της εταιρείας, σημειώνοντας ότι σε αυτή τη φάση “δε στοχεύουμε και δε θα πάμε στα καταστήματα”.