Σύγχρονες, καινοτόμες υπηρεσίες Internet of Things (IoT) που καλύπτουν τις ανάγκες της εμπορικής ναυτιλίας και φέρνουν μοναδικές λύσεις για σημαντικούς κλάδους της «γαλάζιας οικονομίας» θα παρουσιάσει η Vodafone Ελλάδας στα Ποσειδώνια 2018, την κορυφαία διοργάνωση της ποντοπόρου ναυτιλίας.
Έχοντας ως στρατηγικό στόχο την παροχή των πλέον σύγχρονων τεχνολογικών υπηρεσιών, που θα βοηθήσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και να ψηφιοποιήσουν τις λειτουργίες τους, η Vodafone διευρύνει τον κύκλο των συνεργασιών της με κορυφαίες εταιρίες από διαφορετικές βιομηχανίες, με στόχο να προσφέρει καθετοποιημένες λύσεις στην αγορά.
Η Vodafone συνεργάζεται με την SetelHellas, έναν εξειδικευμένο και πρωτοπόρο στην αγορά πάροχο, λύσεων IoT για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανία. Με ένα ευρύ σύνολο ναυτιλιακών εφαρμογών, Business Insight και Analytics, αυτοματισμού και προηγμένης επικοινωνίας ως αναπόσπαστο τμήμα της προσφοράς της για την απομακρυσμένη παρακολούθηση των επιδόσεων των πλοίων που βασίζεται σε αισθητήρες. Η καινοτόμος προσέγγιση της εταιρείας προσφέρει αξιοσημείωτες νέες δυνατότητες και απόλυτη αξία σε έναν συνδεδεμένο ψηφιακά κόσμο.
Η ναυτιλιακή εταιρία θα έχει την δυνατότητα να απολαμβάνει τις υπηρεσίες αυτές με ένα μηνιαίο πάγιο από την Vodafone, όπως κάνει και για άλλες υπηρεσίες που ήδη παρέχονται στον τελικό πελάτη.
Επίσης, η Vodafone Ελλάδας συνεργάζεται με την Ericsson και διαθέτει μία νέα ΙοΤ υπηρεσία που επιτρέπει σε όλους τους οργανισμούς διαχείρισης μαρινών την ολοκληρωμένη εκμετάλλευση των υποδομών τους.
Συγκεκριμένα, η νέα λύση προσφέρει στους φορείς διαχείρισης μαρινών μία διαδραστική πλατφόρμα για τον έλεγχο της διαθεσιμότητας των θέσεων ελλιμενισμού, η οποία, αξιοποιώντας την πλατφόρμα Internet of Things της Ericsson, τον IoT Accelerator, και εξειδικευμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης (AΙ) για την επεξεργασία εικόνας, συλλέγει εικόνες από κάμερες και προσφέρει μία live ψηφιοποιημένη απεικόνιση της κατάστασης των υποδομών της μαρίνας.
Έτσι, κάθε οργανισμός γνωρίζει αυτόματα ποιο σκάφος εισέρχεται ή εξέρχεται από τη μαρίνα και μπορεί να υπολογίζει τις χρεώσεις που επιβάλλει στους ιδιοκτήτες τους για την περίοδο ελλιμενισμού, ενώ έχει άμεσα εικόνα για οποιαδήποτε περιστατικό σημειωθεί στον χώρο. Με αυτό τον τρόπο και αξιοποιώντας τις δυνατότητες του προηγουμένου αυτού συστήματος, η ίδια η μαρίνα θα μπορεί να προσφέρει νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους πελάτες της.
Ακόμη, η Vodafone Ελλάδας συνεργάζεται με την εταιρεία Lalizas, έναν διεθνή ηγέτη στη ναυτική ασφάλεια, και παρέχει μία νέα, καινοτόμο υπηρεσία που επιτρέπει στα αλιευτικά σκάφη να εντοπίζουν με ακρίβεια τα παραγάδια τους. Σήμερα, τα περισσότερα αλιευτικά σκάφη απλά μαρκάρουν το σημείο ρίψης του παραγαδιού στο GPS τους, για να καλύψουν αυτή την ανάγκη. Ωστόσο, πολύ συχνά τα παραγάδια παρασύρονται και απαιτείται αρκετός χρόνος και κατανάλωση καυσίμου για τον εντοπισμό τους.
Μέσω της συνεργασίας με την Lalizas, η Vodafone παρέχει μία ολοκληρωμένη υπηρεσία με υδατοστεγή εξοπλισμό που εγκαθίσταται στα παραγάδια και φέρει ειδική κάρτα SIM που επιτρέπει στους αλιείς να γνωρίζουν την ακριβή τους θέση, μέσω μίας απλής κινητής εφαρμογής.
Η κυρία Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια εταιρικών πελατών της Vodafone Ελλάδας δήλωσε: «Το παγκόσμιο αποτύπωμα των δικτύων της Vodafone και η ενεργή υποστήριξη κορυφαίων συνεργατών μας επιτρέπει να διαθέτουμε εμπορικά νέες, καινοτόμες λύσεις, οι οποίες στηρίζονται στο Internet of Things και καλύπτουν με ολοκληρωμένο τρόπο απαιτητικές ανάγκες τόσο της εμπορικής και ποντοπόρου ναυτιλίας όσο και της “γαλάζιας οικονομίας”. Είμαστε υπερήφανοι που παρέχουμε υπηρεσίες νέας γενιάς στην ελληνική ναυτιλία, η οποία διαδραματίζει κορυφαίο ρόλο της στη διεθνή οικονομία και αναγνωρίζει τη Vodafone ως έναν καινοτόμο πάροχο των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών. Μέσα από το IoT, που αποτελεί μία από τις τεχνολογίες αιχμής της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες μπορούν να εξασφαλίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εξοικονομώντας παράλληλα σπάνιους πόρους και πολύτιμο χρόνο».
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας