Το Lenovo Group ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2018.
Σύμφωνα με αυτά, για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο η Lenovo σημείωσε ισχυρό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, από χρόνο σε χρόνο. Ειδικότερα, τα έσοδα του ομίλου έφθασαν στα 13,4 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 14% σε ετήσια βάση (18% από χρόνο σε χρόνο, εξαιρουμένων των νομισματικών διαφορών), καταγράφοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα για σχεδόν τέσσερα χρόνια.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο ισχυρού προ φόρου εισοδήματος, ύψους 213 εκατ. δολαρίων, έξι φορές περισσότερο από το προηγούμενο έτος (+ 178 εκατ. δολάρια), καθώς όλες οι επιχειρηματικές της μονάδες κατέγραψαν βελτιώσεις κερδών.
Πιο αναλυτικά, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2008 η Lenovo εξακολούθησε να αναπτύσσεται μέσω της νέας φάσης της στρατηγικής του “Έξυπνου Μετασχηματισμού”, χάρη τόσο στην οικονομική πειθαρχία, όσο και στην επιχειρησιακή αριστεία, αλλά και σε τεχνολογικές καινοτομίες, σε όλες τις βασικές επιχειρησιακές της μονάδες.
Τα αποφασιστικά μέτρα για την αναδιάρθρωση των επιχειρησιακών μονάδων που πραγματοποιήθηκαν κατά τα προηγούμενα τρίμηνα, έχουν ήδη αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Οι βασικές επιχειρηματικές μονάδες της Lenovo σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη και ισχυρή θέση στην αγορά κατά τη διάρκεια του τριμήνου που πέρασε.
Το Intelligent Devices Group ωφελήθηκε από τη συνέργεια κοινών πλατφορμών και πόρων και σημείωσε έντονη αύξηση εσόδων 10% σε ετήσια βάση, ύψους 11,84 εκατ. δολαρίων.
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το PC & Smart Devices Group (PCSD) κατέγραψε έσοδα ύψους 10,2 δισ. δολαρίων, με αύξηση 18% από την προηγούμενη χρονιά.
Επιπλέον είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η επιχειρηματική μονάδα αυτή ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια σε έσοδα.
Η Lenovo δεν είναι μόνο ο ηγέτης στον τομέα των πωλήσεων PC, με μερίδιο αγοράς 23,7%, αλλά συνεχίζει να έχει την καλύτερη κερδοφορία της βιομηχανίας (5%). Το τρίμηνο συνέχισε τη διψήφια ανάπτυξη για τμήματα υψηλής ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένου του gaming με τα Legion, των ThinkStation workstations και των Yoga, ThinkPad και IdeaPad – ενισχύοντας τη μελλοντική αύξηση του όγκου, των εσόδων και των κερδών.
To Mobile Business Group (MBG) συνέχισε επίσης την αισθητή βελτίωσή του κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου, εφαρμόζοντας στρατηγική ανάκαμψης η οποία εστιάζει στη μείωση των εξόδων, την απλοποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και την επικέντρωση στις κερδοφόρες αγορές.
Τέλος, το Data Center Group (DCG) κατέγραψε το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης των κερδών του με αύξηση 58% στα έσοδα σε 1,5 δισ. δολάρια.