Σύμφωνα με την IDC, η Χiaomi κατέγραψε ρεκόρ αποστολών αυτό το τρίμηνο και ανάπτυξη ύψους 86.6% έτος-προς-έτος.
Σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi κατέκτησε τη δεύτερη θέση για πρώτη φορά, σημειώνοντας ανάπτυξη 83% και διανομή 52.8 εκατομμυρίων τεμαχίων. Η Canalys αναφέρει ότι η Xiaomi διαμορφώνει το επιχειρησιακό πλάνο της από αυτό της νεοεισαγόμενης επιχείρησης σε αυτό της εδραιωμένης εταιρείας, μέσω πρωτοβουλιών όπως η σύναψη συνεργασιών και η προσεκτική διαχείριση εντός της ανοιχτής αγοράς. Τέλος, σχολιάζει πως ο νέος στόχος της Xiaomi είναι να ξεπεράσει τη Samsung και να γίνει ο μεγαλύτερος πωλητής του κόσμου.
Η Strategy Analytics εξηγεί πως η Xiaomi έφτασε στη δεύτερη θέση για πρώτη φορά στην ιστορία της. Η εταιρεία μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 διένειμε 52.8 εκατομμύρια smartphone παγκοσμίως κατακτώντας το 16.8% της αγοράς. Μεταξύ των 5 μεγαλύτερων πωλητών, η Xiaomi πέτυχε το μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης με +85.3% έτος-προς-έτος.
Τέλος, η Counterpoint αναφέρει πως η Xiaomi ξεπέρασε την διανομή 50 εκατομμυρίων smartphone φέρνοντας την στη δεύτερη θέση παγκοσμίως για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Από τότε που η Xiaomi κυκλοφόρησε την πρώτη της ναυαρχίδα με τη σειρά Mi 10, η εταιρεία καινοτομεί συνεχώς σε σημαντικούς τομείς όπως απεικόνιση, οθόνη, φόρτιση, έξυπνη παραγωγή και άλλα. Η Xiaomi επενδύει στην πρωτοτυπία εντός της premium αγοράς, φέρνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους καταναλωτές, συμβάλλοντας στην χάραξη της πορείας ολόκληρου του κλάδου.
Η Xiaomi θα συνεχίσει να ενισχύει τις υποδομές της καθώς στοχεύει να καθιερώσει τη θέση της ως η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία smartphone.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας