Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία με προσωπικά και ασφαλή μηνύματα και διά φωνής, ανακοινώνει νέες λειτουργίες που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο. Η πιο ελκυστική από αυτές είναι ένα διασκεδαστικό και διαδραστικό παιχνίδι προβλέψεων αποτελεσμάτων αγώνων που θα εμπνεύσει φιλικό ανταγωνισμό μέσα στις συνομιλίες, είτε αυτές είναι προσωπικές είτε ομαδικές. Οι προβλέψεις των παικτών θα ανεβαίνουν και σε μια παγκόσμια βαθμολογία, που θα τους δίνει την ευκαιρία να κερδίσουν δώρα.
Το ποδόσφαιρο είναι το πιο δημοφιλές σπορ παγκοσμίως με δισεκατομμύρια θεατές σε πάνω από 200 χώρες. Γιορτάζοντας το άθλημα και το πώς καταφέρνει να ενώνει τους φιλάθλους από κάθε γωνιά του πλανήτη, η καμπάνια του Viber επιτρέπει στους χρήστες του να παρακολουθούν την εξέλιξη κάθε αγώνα και να διαδρούν μαζί του. Για να βοηθήσει τα εκατομμύρια των χρηστών της εφαρμογής παγκοσμίως να γιορτάσουν το άθλημα, το Viber παρουσιάζει επίσης και διασκεδαστικούς Φακούς Επαυξημένης Πραγματικότητας, μια χαρακτηριστική συλλογή αυτοκόλλητων με ποδοσφαιρική ορολογία καθώς και διεθνή αλλά και τοπικά αθλητικά κανάλια που δίνουν πληροφορίες και όλα τα νέα για τις ποδοσφαιρικές εξελίξεις. Οι νέες λειτουργίες θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο και θα είναι διαθέσιμες για δύο μήνες.
Μεταξύ τους:
- Φακοί AR: Το Viber θα λανσάρει δύο Φακούς Επαυξημένης Πραγματικότητας που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν οι ομάδες βάζουν γκολ, με θεματικά φόντα γύρω από το ποδόσφαιρο και πολλά άλλα.
- Διαδραστικοί Φακοί: Θα υπάρχει επίσης ένας Φακός – Παιχνίδι που θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να σκοράρουν οι ίδιοι.
- Αυτοκόλλητα: Η νέα συλλογή αυτοκόλλητων θα περιέχει ποδοσφαιρικές εικόνες και ορολογία, στα αγγλικά και σε 18 ακόμη γλώσσες – μεταξύ τους και τα ελληνικά.
- Κανάλια: Εννιά αθλητικά κανάλια σε όλο τον κόσμο ανοίγουν στο Viber ώστε οι φίλαθλοι να μένουν ενημερωμένοι για όλα όσα αφορούν τις αγαπημένες τους ομάδες.
«Με τόσους παθιασμένους φίλους του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο και έχοντας στο μυαλό μας το διεθνές κοινό του Viber, θέλαμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους χρήστες μας να εμπλακούν στη δράση και να έρθουν σε επαφή ο ένας με τον άλλον. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε τέτοια ποικιλία δώρων και τέτοιο διαδραστικό περιεχόμενο στους χρήστες μας», λέει ο Atanas Raykov, Senior Director Growth Top Markets της Rakuten Viber. «Οι χρήστες μας μπορούν να πανηγυρίζουν στο σπίτι τις νίκες ποδοσφαιρικών ομάδων, παρέα με τους φίλους τους, την οικογένεια και τους συναδέλφους τους. Μπορείς να μοιραστείς τις προβλέψεις σου, να μάθεις το σκορ του πιο πρόσφατου αγώνα, ή να τσεκάρεις τη θέση σου στην παγκόσμια βαθμολογία, τόσο εύκολα όσο και το να στείλεις ένα μήνυμα στο Viber».
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας