Καθώς χρησιμοποιούμε την ισχύ του generative AI για τη δημιουργία πιο φυσικών και εύχρηστων εμπειριών στην Αναζήτηση, οι διαφημίσεις θα εξακολουθήσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στο να προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες στους χρήστες και να τους επιτρέπουν την ανακάλυψη επιχειρήσεων από στο διαδίκτυο.
Vidhya Srinivasan
Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια στις Διαφημίσεις Google
Ο τρόπος που αναζητούμε εξελίσσεται εδώ και δεκαετίες. Όταν διαθέσαμε τις υπηρεσίες μας σε κινητά τηλέφωνα, η έννοια του “κοντά μου” ήταν εντελώς άγνωστη. Κυκλοφορήσαμε το Lens για οπτική αναζήτηση, το 2017. Τα τελευταία δύο χρόνια, ο αριθμός των αναζητήσεων με το Lens τετραπλασιάστηκε, με τους χρήστες να πραγματοποιούν περισσότερες από 12 δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μήνα μέσω αυτής της υπηρεσίας. Ακόμη και σήμερα, το 15% των ερωτημάτων που λαμβάνουμε αποτελούν νέα ερωτήματα που δεν έχουμε συναντήσει στο παρελθόν. Βρίσκουμε πάντα νέους τρόπους να παρέχουμε στους χρήστες τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Η μετάβαση προς το generative AI δεν αποτελεί εξαίρεση. Καθώς το οικοσύστημα της Αναζήτησης συνεχίζει να εξελίσσεται, εστιάζοντας περισσότερο στο AI, οι διαφημίσεις στην υπηρεσία αυτή θα εξακολουθήσουν να διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Αποτελούν πρόσθετες πηγές χρήσιμων πληροφοριών, βοηθώντας τους χρήστες να ανακαλύψουν εκατομμύρια επιχειρήσεις στο διαδίκτυο.
Ενσωματώνοντας δυνατότητες του generative AI στην Αναζήτηση
Από την αρχή, η αποστολή μας ήταν να οργανώσουμε τις πληροφορίες του κόσμου και να τις καταστήσουμε καθολικά προσβάσιμες. Συνεχίσαμε να εξελίσσουμε την Αναζήτηση έτσι ώστε να είναι μια πιο φυσική διαδικασία, βοηθώντας τους χρήστες να βρίσκουν πληροφορίες ανεξάρτητα από το περιεχόμενο και τον τρόπο της αναζήτησης. Πλέον, με την πρόοδο που έχουμε σημειώσει στον κλάδο του generative AI, η Αναζήτηση θα είναι πιο απλή και πιο έξυπνη από ποτέ. Συνδυάζοντας τις μοναδικές δυνατότητες του generative AI με τη βαθιά κατανόηση της Google για τις πληροφορίες, θα ξεκλειδώσουμε εντελώς νέους τύπους ερωτήσεων που δεν θα πιστεύατε ότι μπορεί να απαντήσει η Αναζήτηση. Ο τρόπος οργάνωσης των πληροφοριών πρόκειται να αλλάξει ολοκληρωτικά. Ξεκινάμε με ένα πείραμα στο Search Labs με την ονομασία SGE (Search Generative Experience), που θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες εβδομάδες στις ΗΠΑ. Θα επαναλάβουμε τη διαδικασία και θα συλλέξουμε σχόλια από τους χρήστες και το ευρύτερο οικοσύστημα.
Με το SGE, οι διαφημίσεις στην Αναζήτηση θα συνεχίσουν να εμφανίζονται σε αποκλειστικές υποδοχές διαφήμισης σε ολόκληρη τη σελίδα. Σε αυτήν τη νέα εμπειρία, οι διαφημιζόμενοι θα συνεχίσουν να έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες κατά τη διάρκεια των διαδρομών αναζήτησής τους. Καθώς θα μαθαίνουμε περισσότερα, θα δοκιμάσουμε και θα εξελίξουμε τη διαφημιστική εμπειρία.
Όπως πάντα, δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε διαφανείς τις διαδικασίες μας και οι διαφημίσεις μας να διαχωρίζονται ξεκάθαρα από τα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στην Αναζήτηση θα εξακολουθήσουν να διαθέτουν τις σαφείς, διαφανείς και κορυφαίες στον κλάδο διαφημιστικές ετικέτες μας, με το χαρακτηρισμό “Χορηγούμενο” να αναγράφεται με έντονα γράμματα μαύρου χρώματος.
Με το βλέμμα στο μέλλον
Χρησιμοποιούμε AI στα προϊόντα διαφημίσεών μας εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των διαφημιζόμενων και των χρηστών. Η Μέγιστη Απόδοση είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα αυτών των προσπαθειών, αφού πρόκειται για μια καμπάνια που βασίζεται ολοκληρωτικά στην υποστήριξη του Google AI, για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να βρουν αυξανόμενες και αναξιοποίητες ευκαιρίες μετατροπών (conversions). Αυτή η προσπάθεια έχει αποτέλεσμα. Οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν τη Μέγιστη απόδοση πετυχαίνουν, κατά μέσο όρο, μια αύξηση των μετατροπών που υπερβαίνει το 18%, με παρόμοιο κόστος ανά ενέργεια.
Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτήν την τεχνολογία και τον τρόπο με τον οποίο θα αναδιαμορφώσει την εμπειρία διαφημιζόμενων και χρηστών, εμφανίζοντας, ανά πάσα στιγμή, τις πιο συναφείς διαφημίσεις για την κάλυψη των αναγκών των χρηστών. Επίσης, το SGE, όπως και άλλες εμπειρίες της Αναζήτησης, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επισημαίνει και να αυξάνει το ενδιαφέρον για περιεχόμενο στον ιστό. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να εμβαθύνουν στο θέμα για το οποίο συλλέγουν πληροφορίες. Όπως πάντα, υιοθετούμε μια προσεκτική και υπεύθυνη στάση σχετικά με την εξέλιξη των διαφημίσεων. Μαθαίνουμε από τα σχόλια των χρηστών και συνεργαζόμαστε με διαφημιζόμενους για να προσφέρουμε ακόμα πιο αποτελεσματικές λύσεις.
Θα κοινοποιήσουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επενδύσεις μας στον κλάδο του AI για διαφημιζόμενους, στην εκδήλωση Google Marketing Live (GML), στις 23 Μαΐου.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας