Στο MWC 2013, η Huawei παρουσίασε το brand concept «Make it Possible». Μέσω των παγκόσμιων brand marketing campaigns που συμπεριλάμβαναν δεκάδες καμπάνιες όπως χορηγίες ποδοσφαίρου τα τελευταία δύο χρόνια, η Huawei είναι πια ένα δημοφιλές smartphone brand παγκοσμίως, με την ραγδαία εγκαθίδρυση συναισθηματικής σύνδεσης ανάμεσα στο brand και τους χρήστες του. Τον Οκτώβριο του 2014, η Huawei ήταν η πρώτη κινεζική εταιρεία που εισήχθη επιτυχώς στη λίστα Interbrand’s Top 100 Global Brands of 2014.
«Βουτάμε βαθύτερα στο «it» του «Make it Possible» που είναι το βασικό στοιχείο που συνδέει το brand Huawei με τα συναισθήματα των καταναλωτών» δήλωσε ο κος. Shao Yang, Vice President of Marketing, Huawei Consumer BG. «Πιστεύουμε πως το «it» αναφέρεται στη δύναμη των ονείρων και της καινοτομίας και στη δόμηση ισχυρού δεσμού με τους καταναλωτές. Έτσι στο MWC 2015, η Huawei αποκάλυψε το νέο ιδεώδες του brand, «τα Όνειρα Εμπνέουν τη Δημιουργικότητα» επικοινωνώντας εσώτερα πνευματικά κίνητρα . Η μεγάλη ιδεολογία της Huawei είναι μια κοινή πνευματική αξία και σύνδεση ανάμεσα στη Huawei και τους καταναλωτές της. Η Huawei πιστεύει πως αν όλοι πιστεύουμε στην δύναμη των ονείρων και την δημιουργικότητα, ο κόσμος θα είναι ένας καλύτερος κόσμος».
Η Huawei πραγματοποιεί την ανάπτυξη από το Brand 1.0 σε Brand 2.0 με το όραμα του brand να είναι η εξέλιξη από το «Make it Possible» στο «Dream Inspires Creativity» (Τα Όνειρα Εμπνέουν τη Δημιουργικότητα». Το μεγάλο ιδεώδες του brand της Huawei ελπίζει να μεταβιβάσει στους καταναλωτές το μήνυμα της εμπνευσμένης καινοτομίας με όνειρα, που είναι η κοινή πνευματική αξία της Huawei και των καταναλωτών.
Ο κόσμος είναι πολύπλοκος και οι κρίσεις εμφανίζονται η μία μετά την άλλη, με την απαισιοδοξία και την αμφιβολία να φωλιάζει και τους ανθρώπους να χάνουν το κουράγιο να ονειρευτούν μεγαλειωδώς και τολμηρά. Η διαδικασία της πραγματοποίησης των ονείρων είναι γεμάτη προκλήσεις και ερωτήσεις. Μόνο όταν θα έχουμε φιλοδοξία και πίστη, τα όνειρά μας μπορούν να επιτευχθούν. Οι καταναλωτές ζητούν έμπνευση για να πιστέψουν στη δύναμη των ονείρων τους. Ως ένα ανταγωνιστικό brand, το ατρόμητο, προκλητικό πνεύμα της Huawei μας έχει καθοδηγήσει τα τελευταία 27 χρόνια. Αυτό το πνεύμα βρίσκεται πίσω από τα σημερινά μας επιτεύγματα και θα συνεχίσει να μας εμπνέει για να καταστήσουμε δυνατό το μέλλον για τους καταναλωτές μας. Αυτό απηχείται στο κοινό-στόχο της Huawei’- οι ιδεολογικές αγωνιστικές πεποιθήσεις. Με το ιδεώδες του brand «Dream Inspires Creativity» να καθοδηγούν στο μέλλον, το Huawei Consumer BG θα συνεχίσει να φέρνει στους καταναλωτές την εμπειρία του brand που είναι πέραν των προσδοκιών μέσω καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.