Φαίνεται ότι κάθε χρόνο το Facebook κάνει κάποιες αλλαγές στον τρόπο που παρουσιάζει τα νέα από τους φίλους μας και τις σελίδες που παρακολουθούμε. Πολλές φορές ωστόσο, αυτές οι αλλαγές δεν είναι καλοδεχούμενες από τους χρήστες. Ας μην ξεχνάμε ότι πλέον το Facebook χρησιμοποιείται από 1,2 δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Είναι προφανές ότι οποιαδήποτε αλλαγή δύσκολα θα τους ικανοποιήσει όλους.
Πριν από ένα χρόνο είχαν ανακοινωθεί ριζικές αλλαγές στο site οι οποίες εμφανίστηκαν μόνο σε έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών και τελικά εγκαταλείφθηκαν. Αντίθετα, οι τροποποιήσεις που έγιναν τώρα είναι πιο περιορισμένης έκτασης και ως στόχο έχουν να κάνουν το site απλό και πιο εργονομικό.
Οι φωτογραφίες τώρα εμφανίζονται μεγαλύτερες και καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο, στη λογική που υπάρχει και στο mobile site. Έχουν ανανεωθεί οι γραμματοσειρές και τα εικονίδια σε διάφορα σημεία, όπως για παράδειγμα στο πεδίο όπου μπορούμε να δημοσιεύσουμε ένα νέο status, μία φωτογραφία, ένα άρθρο κλπ. Η αριστερή πλευρά με τις διάφορες επιλογές έχει τροποποιηθεί σημαντικά και πολλές κατηγορίες που υπήρχαν εκεί, όπως οι φωτογραφίες και οι εφαρμογές, έχουν αφαιρεθεί. Επίσης έχουν γίνει κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις, για παράδειγμα το background δεν είναι παντού λευκό.
Δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στο ποια νέα εμφανίζονται, ούτε σε τυχόν διαφημίσεις. Η νέα εμφάνιση του Facebook θα γίνει διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες τις επόμενες βδομάδες.