Πριν μερικές ημέρες η Apple έθεσε σε λειτουργία μια νέα δυνατότητα, απενεργοποίησης της υπηρεσίας του iMessage μέσω της σελίδας της μερικούς μήνες αφού είχε παραδεχθεί και επίσημα ότι υπάρχει πρόβλημα στη λήψη μηνυμάτων από χρήστες που δεν χρησιμοποιούν πλέον iOS συσκευή.
Φαίνεται όμως ότι αυτό δεν ήταν αρκετό για να “γλυτώσει” την εταιρεία από νομικές περιπέτειες αφού πριν μερικές ώρες ένα δικαστήριο στη Νέα Υόρκη έκρινε πως μια υπόθεση που έχει κατατεθεί σε αυτό πρέπει να πάει σε δίκη.
Πιο συγκεκριμένα, η δικαστής Lucy Koh του περιφερειακού δικαστηρίου της πολιτείας έκρινε πως η υπόθεση πιθανόν παραβιάζει τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού και η Apple θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν ήταν εν γνώση της προβληματική η λειτουργία του iMessage.
Η Adrienne Moore που κατέθεσε τη μήνυση ισχυρίζεται πως όταν άλλαξε το iPhone 4 της με ένα Galaxy S5 της Samsung, έχασε “αμέτρητα” μηνύματα από γνωστούς της που είχαν ακόμα iOS συσκευή, αφού δεν φρόντισε η ίδια να διαγραφεί από την υπηρεσία πριν σταματήσει να χρησιμοποιεί το iPhone 4.
Με δεδομένο το ότι το iMessage λειτουργεί εδώ και αρκετά χρόνια πλέον, είναι το λιγότερο “περίεργο” γιατί η Apple μέχρι σήμερα δεν είχε ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας