Με την Google να μην κρύβει ότι το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της είναι από τις διαφημίσεις κάθε είδους, είναι μάλλον λογικό να αναζητά συνεχώς νέους τρόπους προβολής για τις διαφημιζόμενες εταιρείες.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι επιλογές της εταιρείας είναι πάντα επιτυχημένες, με την ίδια την Google να παραδέχεται πριν λίγο καιρό ότι οι “ολοσέλιδες” διαφημίσεις μέσα σε εφαρμογές ενοχλούσαν και απέτρεπαν τους χρήστες από το να δώσουν σημασία στο περιεχόμενο τους.
Η Google φαίνεται να βρήκε έναν ακόμα τρόπο να αυξήσει τις προβολές των διαφημιζόμενων εταιρειών, έναν όμως που πιθανότατα θα είναι το ίδιο ή και περισσότερο ενοχλητικός. Αυτή τη φορά η εταιρεία σκοπεύει να επιτρέψει τις διαφημίσεις μέσα στο Play Store, για εφαρμογές και όχι μόνο.
Όπως συμβαίνει και με την μηχανή αναζήτησης της εταιρείας, οι χρήστες των Android συσκευών που θα αναζητούν μια εφαρμογή ή ένα είδος εφαρμογών, θα βλέπουν στα αποτελέσματα αναζήτησης του Play Store πρώτα τις διαφημιζόμενες εφαρμογές και στην συνέχεια τις υπόλοιπες με βάση την δημοτικότητα τους. Η συγκεκριμένη επιλογή της Google είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις από τους δημιουργούς των εφαρμογών, αφού κάθε νέα εφαρμογή είναι έτσι και αλλιώς δύσκολο να προβληθεί στο Play Store συγκριτικά με τις ήδη υπάρχουσες και δημοφιλέστερες. Με τον νέο τρόπο διαφήμισης, ο δημιουργός μιας νέας εφαρμογής που έχει την δυνατότητα να πληρώσει για την προβολή της στο Play Store θα έχει αντίστοιχα και περισσότερες πιθανότητες να επιλεγεί η δική του αντί κάποιας άλλης πιθανόν καλύτερης σε λειτουργικότητα.
Το βέβαιο είναι ότι η Google συνεχίζει να αναζητά ακόμα περισσότερους τρόπους να αυξήσει τα έσοδα της, και πιθανότατα στο μέλλον να αντιμετωπίσει περισσότερες αντιδράσεις σε κάποιες από τις επιλογές της.