Για μια ακόμα φορά, η Ευρωπαϊκή Ένωση δείχνει ότι δεν είναι τόσο “ελαστική” με την Google και τις επιχειρηματικές πρακτικές της όσο ίσως είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες και άλλες χώρες.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πριν λίγο πρόστιμο 2.4 δισεκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία, για τον τρόπο που προβάλλει προϊόντα για αγορά.
Πιο συγκεκριμένα, στο Google Shopping η εταιρεία κατηγορείται ότι προβάλει περισσότερο δικά της προϊόντα σε αναζητήσεις, καθώς και αυτά που πληρώνεται η ίδια να διαφημίσει, σε βάρος άλλων Online καταστημάτων. Σύμφωνα με την απόφαση της Ευρωπαϊκή Επιτροπής, η Google πρέπει να τροποποίησει τον αλγόριθμο με βάση τον οποίο προβάλλονται τα αποτελέσματα, προκειμένου να υπάρχει ίση μεταχείριση για τις Online υπηρεσίες πωλήσεων του ανταγωνισμού.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας