Σήμερα, το έργο των αξιόπιστων δημοσιογραφικών οργανισμών είναι πιο κρίσιμο από κάθε άλλη φορά, ειδικά όταν καλούνται να μας βοηθήσουν να βγάλουμε άκρη ανάμεσα στις πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Τον Μάρτιο, ξεκίνησε το Google News Initiative – GNI, που έχει στόχο, να βοηθήσει τη δημοσιογραφία να ευδοκιμήσει στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να ανακοινώσουμε τα βήματα που κάνουμε με το GNI για να υποστηρίξουμε το μέλλον των ειδήσεων που θα μεταδίδονται μέσω online βίντεο και να παρουσιάσουμε τα νέα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, τα οποία δημιουργήσαμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube.
Υποστηρίζοντας τη δημοσιογραφία με τεχνολογία που επιτρέπει στην ειδησεογραφία να ευδοκιμεί
Πιστεύουμε ότι η ποιοτική δημοσιογραφία προϋποθέτει βιώσιμες πηγές εσόδων και πως έχουμε ευθύνη να στηρίξουμε την καινοτομία στα ειδησεογραφικά προϊόντα και τη χρηματοδότηση του τομέα των ειδήσεων.
Για παράδειγμα, το 2015, οι ευρωπαίοι εκδότες, μας ρώτησαν για το πώς θα μπορούσαν να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους για παραγωγή βίντεο, δεδομένου ότι η διατήρηση υποδομής για τέτοιου είδους παραγωγές είναι δαπανηρή. Δουλεύοντας παράλληλα μαζί τους, λανσάραμε το Player for Publishers, μια λύση που επιτρέπει στους οργανισμούς ειδήσεων να χρησιμοποιούν το video player του YouTube ώστε να παρέχουν στους θεατές μια παγκόσμιας κλάσης εμπειρία, μέσα από τους δικούς τους ιστότοπους και τις δικές τους εφαρμογές για κινητά. Το Player for Publishers μειώνει το κόστος και παρέχει στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς βελτιωμένες δυνατότητες δημιουργίας εσόδων.
Από τότε, επεκτείναμε τις προσπάθειες αυτές και πέρα από την Ευρώπη, με αποτέλεσμα, σήμερα, περισσότεροι από 100 εκδότες σε περισσότερες από 25 χώρες να χρησιμοποιούν το Player for Publishers
Αξιοποιούμε αυτά που μάθαμε από τη συνεργασία μας με τους εκδότες για να διπλασιάσουμε τον όγκο των ειδήσεων και ξεκινάμε, επενδύοντας 25 εκατομμύρια δολάρια σε:
- Εξειδίκευση. Δημιουργούμε μια ομάδα εργασίας με ειδησεογραφικούς οργανισμούς και ειδικούς από όλο τον κόσμο που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε νέες λειτουργίες των προϊόντων μας, να βελτιώσουμε την εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που αναδύονται. Ειδησεογραφικοί οργανισμοί όπως οι Vox Media, Jovem, Pan και India Today ανήκουν στα αρχικά μέλη της ομάδας αυτής. Ανυπομονούμε να έχουμε περισσότερες συμμετοχές μέσα στις επόμενες εβδομάδες, που θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της ομάδας.
- Χρηματοδότηση της καινοτομίας. Θα παράσχουμε χρηματοδότηση σε περίπου 20 παγκόσμιες αγορές για να υποστηρίξουμε ειδησεογραφικούς οργανισμούς, προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμες επιχειρήσεις ειδησεογραφικών βίντεο. Διαθέσιμες σε μια βάση εφαρμογών για ειδησεογραφικούς οργανισμούς όλων των ειδών, οι επιχορηγήσεις αυτές θα επιτρέψουν στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούν βασικές δεξιότητες, να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στις βέλτιστες πρακτικές των βίντεο, να ενισχύσουν τις εγκαταστάσεις παραγωγής και να αναπτύξουν βελτιστοποιημένο πλαίσιο για την ανάρτηση βίντεο στο διαδίκτυο.
- Υποστήριξη. Δημιουργούμε μια νέα ομάδα ειδικών, που επικεντρώνεται στην υποστήριξη των εκδοτών. Τα μέλη της θα είναι εγκατεστημένα σε όλο τον κόσμο και θα υποστηρίζουν τους συνεργάτες μας σε θέματα κατάρτισης και βέλτιστων πρακτικών στις σχετικές πλατφόρμες, ανάπτυξης νέου κοινού, σε καθημερινές λειτουργίες της πλατφόρμας και σε εξελιγμένες (εξεζητημένες) τεχνικές ενσωματώσεις.
Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί που ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προσπάθειες αυτές, μπορούν να εγγραφούν εδώ.
Καθιστώντας εύκολα προσβάσιμες τις έγκυρες πληροφορίες
Η έγκυρη πληροφόρηση είναι πολύ σημαντική για τους θεατές, ειδικά σε περιπτώσεις ραγδαία εξελισσόμενων γεγονότων έκτακτης επικαιρότητας, γι’ αυτό και επενδύουμε ολοένα σε νέα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, που θα διασφαλίζουν, στις πρώτες θέσεις αναζήτησης, την προβολή ειδήσεων από αξιόπιστες πηγές:
Παροχή περισσότερων πηγών και περιεχομένου σχετικά με την έκτακτη επικαιρότητα
Σε περίπτωση ενός έκτακτου γεγονότος χρειάζεται χρόνος για να διασταυρωθεί η είδηση, να παραχθεί και να αναρτηθεί ένα βίντεο υψηλής ποιότητας. Συνήθως, οι δημοσιογράφοι προτιμούν να γράψουν πρώτα ένα άρθρο για να μεταδώσουν τα έκτακτα νέα, παρά να προβάλλουν βίντεο. Γι’ αυτό και, τις επόμενες εβδομάδες, στις ΗΠΑ, στα αποτελέσματα αναζήτησης στο YouTube, θα αρχίσουμε να προβάλλουμε σύντομα αποσπάσματα των ειδησεογραφικών αυτών δημοσιευμάτων, τα οποία, κατά τη διάρκεια των πρώτων ωρών ενός σημαντικού έκτακτου γεγονότος, θα παραπέμπουν στα πλήρη άρθρα με την υπενθύμιση ότι η επικαιρότητα βρίσκεται σε εξέλιξη και τα δεδομένα μπορούν να μεταβληθούν γρήγορα.
Επέκταση των κορυφαίων ειδήσεων και της έκτακτης επικαιρότητας
Για να διευκολυνθεί η εύρεση ποιοτικών ειδήσεων, η ενότητα Top News (Κορυφαίες Ειδήσεις) επισημαίνει, στην αναζήτηση αποτελεσμάτων, βίντεο από ειδησεογραφικές πηγές. Και επειδή, όταν συμβαίνει ένα έκτακτο γεγονός θέλουμε οι χρήστες να το γνωρίζουν, η ενότητα Breaking News (Έκτακτη Επικαιρότητα) επισημαίνει τα σχετικά βίντεο των ειδησεογραφικών οργανισμών απευθείας στην αρχική σελίδα του YouTube. Σήμερα, οι λειτουργίες Top News και Breaking News είναι ήδη διαθέσιμες σε 17 χώρες, όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ιαπωνία, η Ινδία, το Μεξικό, η Βραζιλία, η Νότια Αφρική, η Νιγηρία και άλλες. Θα διπλασιάσουμε αυτόν τον αριθμό μέσα στους επόμενους μήνες.
Παρουσίαση περισσότερων τοπικών ειδήσεων, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ.
Πολλοί άνθρωποι αναζητούν, αξιολογούν και εμπιστεύονται τις τοπικές ειδήσεις. Επιπλέον, όταν συμβαίνει ένα σημαντικό γεγονός, οι τοπικοί δημοσιογράφοι είναι συχνά οι πρώτοι που φτάνουν στο σημείο και καταγράφουν την εξέλιξη του γεγονότος. Έχουμε ξεκινήσει να δοκιμάζουμε λειτουργίες που αναδεικνύουν τις τοπικές ειδήσεις στο app του YouTube για τηλεοπτικές οθόνες, σε 25 αγορές media των Ηνωμένων Πολιτειών, διευκολύνοντας την πρόσβαση στις τοπικές ειδήσεις. Μέχρι στιγμής, οι ειδήσεις αυτές έχουν μεγάλη επιτυχία και γι’ αυτό θα τις επεκτείνουμε σε δεκάδες ακόμη αγορές, όπως στο Σινσινάτι, το Λας Βέγκας και το Κάνσας.
Δημιουργία πλαισίου για να μπορούν οι άνθρωποι να αποφασίζουν μόνοι τους Πιστεύουμε επίσης ότι οι χρήστες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν και να κρίνουν μόνοι τους τις πληροφορίες που καταναλώνουν, όπως και το πλαίσιο που θα τους τροφοδοτεί με τις πληροφορίες αυτές. Γι ‘αυτό και παρουσιάζουμε ορισμένα νέα χαρακτηριστικά, τα οποία θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε:
Περισσότερες πηγές πληροφοριών για τους χρήστες, σχετικά με επίκαιρες αναζητήσεις και βίντεο
Από σήμερα, οι χρήστες θα αρχίσουν να βλέπουν πληροφορίες από τρίτους, όπως από τη Βικιπαίδεια και την Εγκυκλοπαίδεια Britannica, μαζί με βίντεο που αφορούν σε ένα μικρό αριθμό καλά εδραιωμένων ιστορικών και επιστημονικών θεμάτων, τα οποία είναι ευάλωτα σε παραπληροφόρηση, όπως η προσσελήνωση, το 1969, και η βομβιστική επίθεση στην Οκλαχόμα.
Επένδυση στην εκπαίδευση ψηφιακού αλφαβητισμού
Μαζί με το GNI και το Google.org, συνεργαστήκαμε με το Ινστιτούτο Poynter, το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, την Ένωση Τοπικών Μέσων Ενημέρωσης και την Εθνική Ένωση για την Προώθηση του Αλφαβητισμού στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (NAMLE) για την υποστήριξη της MediaWise, μιας πρωτοβουλίας με έδρα την Αμερική, που σχεδιάστηκε για να εφοδιάσει ένα εκατομμύριο έφηβους με δεξιότητες ψηφιακής παιδείας. Έξι καταπληκτικοί δημιουργοί του YouTube, συμπεριλαμβανομένων των John Green, Ingrid Nilsen και Mark Watson, θα συνεργαστούν με το MediaWise για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με το θέμα και να μοιραστούν με τους έφηβους την εκπαίδευση στον ψηφιακό αλφαβητισμό.
Παραμένουμε δεσμευμένοι στη συνεργασία μας με την δημοσιογραφική κοινότητα προκειμένου να οικοδομήσουμε ένα πιο βιώσιμο βίντεο-οικοσύστημα για τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Γνωρίζουμε ότι έχουμε ακόμη πολλή δουλειά να κάνουμε, αλλά θέλουμε να προσφέρουμε μια καλύτερη εμπειρία στους χρήστες που επισκέπτονται καθημερινά το YouTube για να μάθουν περισσότερα σχετικά με το τι συμβαίνει στον κόσμο, από μια ευρεία ποικιλία πηγών.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας