Η Threenitas, εταιρεία με πολυετή εμπειρία στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων για ψηφιακά μέσα και εξειδίκευση στην ανάπτυξη mobile εφαρμογών και συστημάτων loyalty, πρόσθεσε στο ενεργητικό της άλλες τρεις σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των φετινών Impact Business IT Excellence Awards.
Συγκεκριμένα, η Threenitas, σε συνεργασία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, κατέκτησε για τη δημιουργία της πλατφόρμας My eBeer, το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Τεχνολογικές Υποδομές & Διοίκηση Πληροφοριακών Πόρων/Ενοποίηση Συστημάτων. Η πλατφόρμα My eBeer αποτελεί τη ψηφιοποίηση του Quality προγράμματος Draught Excellence της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (ΑΖ), μία ολοκληρωμένη λύση προγράμματος εξασφάλισης/διατήρησης ποιότητας των προσφερόμενων από τους B2B πελάτες της AZ προϊόντων βαρελίσιας μπύρας με χρήση mobile τεχνολογιών.
Μια ακόμη ξεχωριστή συνεργασία της Threenitas με την Mastercard και την MSPS απέσπασε το ασημένιο βραβείο στη κατηγορία Εξειδικευμένες Κλαδικές Εφαρμογές/Τράπεζες/Ασφαλιστικές Εταιρείες/Fintech για τη δημιουργία της πλατφόρμας MasterShoppers. Η πλατφόρμα υποστηρίζει μία δράση επιβράβευσης της Mastercard, η οποία έχει στόχο την προώθηση της χρήσης της τεχνολογίας Contactless πληρωμών. Συνδυάζει state-of-the-art τεχνολογίες όπως machine learning, conversational chatbot, pattern recognition, image classification, optical character recognition και re-enforced learning για να αυτοματοποιήσει και να επιταχύνει μία διαδικασία ελέγχου, επιβεβαίωσης και άμεσης επιβράβευσης που σε άλλες περιπτώσεις γινόταν με manual τρόπο.
Τέλος, η Threenitas απέσπασε ένα ακόμη ασημένιο βραβείο για τη δημιουργία της πλατφόρμας Let’s Place Connect στην κατηγορία Πάροχοι Λύσεων/Πακέτων Λογισμικού/Πλατφόρμες και Πακέτα για Connectivity & Mobility. Η Omni-Channel Location Based Mobile Marketing πλατφόρμα Let’s Place Connect της Threenitas (www.letsplace.gr) αποτελεί ένα ολοκληρωμένο καινοτόμο σύστημα λογισμικού́ μέσω του οποίου εξυπηρετούνται πλήρως οι ανάγκες για Location Based Mobile Marketing των brands. Ειδικότερα, η πλατφόρμα εξειδικεύεται στη διαχείριση και αξιοποίηση περιεχομένου που αφορά́ τοποθεσίες και σημεία με γεωγραφικά́ χαρακτηριστικά́, αξιοποιώντας πολλαπλά́ ψηφιακά κανάλια και συσκευές (web, mobile, wearables, smart TVs, Virtual Reality), καθώς και στην αξιοποίηση όλων των χωρικών δεδομένων προκειμένου να υλοποιήσεις Location Based Mobile Marketing campaigns.
Αναφερόμενος στις νέες αυτές διακρίσεις, ο Παύλος Καλενδέρογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Threenitas, δήλωσε: «Η βράβευση αυτών των ιδιαίτερα πρωτοποριακών τεχνολογικών έργων αποτελεί όχι μόνο ανταμοιβή της προσπάθειάς μας για την παροχή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και έμπνευση ώστε να συνεχίσουμε να παράγουμε σπουδαία αποτελέσματα για κορυφαία brands όπως η Mastercard & η Heineken».

Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας