Το θεμέλιο της συναρπαστικής διαφήμισης είναι η δημιουργικότητα. Το Cannes Ads Leaderboard γιορτάζει τις διαφημίσεις του YouTube που επέλεξαν να παρακολουθήσουν οι θεατές από το περσινό φεστιβάλ και μετά, ενώ οι νικητές αξιοποιούν μερικά από τα πιο ισχυρά στοιχεία των καλύτερων διαφημίσεων ανά κατηγορία. Η Roya Zeitoune, YouTube Culture & Trends Lead for EMEA, δήλωσε σχετικά: “Οι νικητές του Ads Leaderboard αξιοποιούν τα στοιχεία που συνθέτουν τις επιτυχημένες διαφημίσεις. Κάποιες προκαλούν συναισθηματικές αντιδράσεις (LG, Nike), άλλες χρησιμοποιούν το χιούμορ (Amazon, Orange, Apple, Turkish Airlines, Bosch) ή επιστρατεύουν διασημότητες (Shopee, Nike, Samsung, Coca-Cola, Amazon) ή συνδυάζουν και τα τρία αυτά στοιχείαs. Οι συγκεκριμένες μάρκες αξιοποίησαν μερικά από τα πιο αποτελεσματικά συστατικά των διαφημίσεων.”
Το Leaderboard των Καννών προβάλλει μια ιδιαίτερη τάση που βλέπουμε στο YouTube σχετικά με περιεχόμενο μακράς διάρκειας, με τις βραβευμένες διαφημίσεις να διαρκούν, κατά μέσο όρο, 1 λεπτό και 46 δευτερόλεπτα. Οι θεατές επιλέγουν να παρακολουθήσουν πέρα από τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα των διαφημίσεων, πράγμα που σημαίνει ότι οι μάρκες πρέπει να στοχεύουν στο πώς θα εξελίσσεται η πλοκή του σεναρίου, για να διατηρείται το ενδιαφέρον. Το αποτέλεσμα είναι ένα σενάριο που εμφανίζει τα πιο συναρπαστικά, δυναμικά στοιχεία από την αρχή, προτείνοντας, δηλαδή, σαν πρώτο πιάτο το επιδόρπιο. Στη συνέχεια, η διαφήμιση εξελίσσεται με όλο και πιο έντονο ρυθμό, με απροσδόκητες σκηνές και πολλαπλές κορυφώσεις της ιστορίας, ώστε να παραμείνουν ενεργοί οι θεατές. Το “Not Everything Makes the Cut” της Amazon είναι ένα τέλειο τέτοιο παράδειγμα. Ξεκινά με ένα ψίθυρο “πολλών αποτυχιών” που προκαλεί περιέργεια, ακολουθούν διάφορες διασημότητες και η ταινία κορυφώνεται με μια παγκόσμια διακοπή ρεύματος. Στις δέκα καλύτερες διαφημίσεις ανά κατηγορία, χρησιμοποιούνται διάφορα εργαλεία με στόχο να «εμπλέξουν» το θεατή. Ανάμεσα στα πιο ισχυρά από αυτά είναι τα δυναμικά σενάρια που χρησιμοποιούν οι μάρκες για να κρατήσουν την προσοχή των θεατών, προωθώντας έτσι τον ορισμό που δίνει η βιομηχανία στη δημιουργική αριστεία.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του YouTube στις Κάννες, επισκεφτείτε την ειδική ιστοσελίδα μας. Φέτος, θα έχουμε για μια φορά ακόμη τη ναυαρχίδα μας, Google Beach, που βρίσκεται μόλις λίγα λεπτά με τα πόδια από το Palais, κατά μήκος της Croisette (La Plage Barrière Le Gray d’Albion, Boulevard de la Croisette).
Cannes 2019 YouTube Ads Leaderboard list και global views έως τον Ιούνιο 2019:
Brand: Coca Cola, Brazil
Media Agency: JWT & Kolab/McCann
Creative Agency: JWT
Brand: Amazon
Media Agency: Rufus
Creative agency: Lucky Generals and Amazon Internal Creative Team
Brand: Orange
Media Agency: Leo Burnett Cairo
Creative agency: UM 7 Cairo
Brand: Vietnam
Media Agency: VietBuzzAd (VBA)
Creative agency: VietBuzzAd (VBA) and HSAd Vietnam
Brand: Apple
Media Agency: OMD
Creative agency: TBWA\MAL
Brand: Shopee
Media Agency: In-house
Creative agency: In-house
Brand: Turkish Airlines
Media Agency: People Initiative
Creative agency: Warner Bros
Brand: Nike
Media Agency: SapientRazorfish
Creative agency: Wieden & Kennedy
Brand: Bosch Global
Media Agency: OMD
Creative agency: Jung von Matt/Alster
Brand: Samsung
Media Agency: Starcom
Creative agency: –
Συνολικά στατιστικά στοιχεία του Cannes YouTube Ads Leaderboard:
- 276 εκατομμύρια προβολές, στο σύνολο του leaderboard.
- 388 εκατομμύρια λεπτά χρόνου θέασης
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας