Σε αναζήτηση νέων τρόπων προβολής διαφημίσεων φαίνεται πως βρίσκεται το Twitter σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα του αλλά και την προτίμηση των διαφημιστικών εταιρειών αντί του Facebook για την προβολή των προϊόντων τους.
Ο πιο “ενδιαφέρον” τρόπος από αυτούς, θα περιλαμβάνει την δυνατότητα κατεβάσματος μιας διαφημιζόμενης εφαρμογής μέσω του Twitter με τον χρήστη να μεταφέρεται στο κατάστημα εφαρμογών του λειτουργικού του και αφού ξεκινά το κατέβασμα της εφαρμογής θα επιστρέφει αυτόματα στο Twitter για να συνεχίσει την χρήση του. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό στην εφαρμογή του Facebook για Android και iOS συσκευές και σύμφωνα με αναλυτές έχει συμβάλει σε σημαντικό βαθμό στην αύξηση των εσόδων του.
Μια ακόμα λειτουργία θα προσφέρει την δυνατότητα συμμετοχής του χρήστη σε κάθε είδους διαγωνισμό ή έρευνα με την συμπλήρωση της διεύθυνσης e-mail του μέσα από την ίδια την εφαρμογή του Twitter, “προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία” σύμφωνα πάντα με την διοίκηση της εταιρείας.
Όλα αυτά σίγουρα δεν ακούγονται ευχάριστα για τους χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου αφού υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η λίστα των tweets τους να περιλαμβάνει ενοχλητικά μεγάλο αριθμό “προωθούμενων” tweets και διαφημίσεων. Μέχρι αυτή την στιγμή παραμένει άγνωστο αν το Twitter θα περιοριστεί στην προβολή μικρού αριθμού διαφημίσεων στο σύνολο των χρηστών, του εκμεταλλευόμενο τον μεγάλο αριθμό τους για να έχει σημαντικά κέρδη από αυτές ή αν θα επιλέξει να αναλύει ακόμα περισσότερο τις συνήθειες του κάθε χρήστη και να του παρουσιάζει μεγάλο αριθμό διαφημίσεων που “ταιριάζουν” περισσότερο στις δικές του προτιμήσεις.
Λίγο περισσότερο από μια 10ετία σε επίσημα service, έχοντας επισκευάσει μερικές… χιλιάδες τηλέφωνα, από την εποχή που δεν ήταν ακόμα “smartphones”. Βρήκα περισσότερο ενδιαφέρον στη δοκιμή τους, την δημιουργία αναλυτικών reviews και video για κάθε ένα από αυτά! Gaming και οδήγηση οι αγάπες μου εκτός του χώρου της τεχνολογίας