Πιο συγκεκριμένα, και οι δύο εταιρείες κατάφεραν να πάρουν 23,5% της αγοράς η κάθε μια, με την IDC να θεωρεί έτσι και αλλιώς “ισοπαλλία” κάθε διαφορά μικρότερη από 0.1 %
Η αγορά της Ινδίας είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον πλανήτη, με δεδομένο ότι υπάρχει πολύ μεγάλο αγοραστικό κοινό, ειδικά για συσκευές της χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας τιμής. Στην τρίτη θέση έρχεται απρόσμενα η Lenovo, με πολύ καλές πωλήσεις των συσκευών με την ονομασία της πρώην Motorola. Ενδιαφέρον έχει επίσης η συνολική αύξηση των πωλήσεων κατά 21% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2016.